سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه قم در دیدار فرمانده ناجا

حوزه/ تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: نیروی انتظامی باید امنیتی را ایجاد کند که اخلال‌گران احساس ناامنی کنند چراکه اگر اخلال‌گران در حکومتی احساس امنیت کنند، مردم احساس ناامنی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی امروز در دیدار با حسین اشتری فرمانده  نیروی انتظامی  طی سخنانی از رفاه و امنیت به عنوان نعمت‌های الهی نام برد و اظهار کرد: هر چند خداوند نعمت‌ها و رحمت‌های مختلفی را برای انسان درنظر گرفته است اما ناشکری‌ها و اخلال‌ها می‌تواند مانع این نعمت‌ها و رحمت‌های الهی شود.

وی اضافه کرد: تامین امنیت موضوعی است که در وظایف و مأموریت‌های ناجا تعریف شده و به صورت ویژه مورد انتظار مردم است؛ نیروی انتظامی باید امنیتی را ایجاد کند که اخلال‌گران احساس ناامنی کنند چراکه اگر اخلال‌گران در حکومتی احساس امنیت کنند، مردم احساس ناامنی خواهند کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه شعارهای ناجا برآمده از احساسات نیست، گفت: این شعارها نشان‌دهنده تجربه و کاردانی ناجا طی چهار دهه اخیر است، اینکه نیروی انتظامی امین مردم و برای آن‌ها باشد آبرو و عزتی برای نیروی انتظامی و مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: جلوه اصلی اقتدار از نظر رهبری دلگرمی مردم از امنیت موجود در جامعه است که نخستین سود و برکت این اقتدار هم این است که مردم احساس امنیت می‌کنند و با پلیس همراه خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی با بیان اینکه ارائه گزارش کار در هر دوره به هر مسئول و مقامی باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: هر فرد باید در حیطه خودش اقتدار، امنیت و عزت نظام را در قالب نیروی انتظامی احساس کند و نیروی انتظامی همانطور که خدمت‌گزار است مطالباتی نیز دارد که باید به دنبال آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: اکنون دنیا به اشکال مختلف به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است به همین علت دستگاه‌ها موظف هستند برای امنیت خود و کشور همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم یکی از ارکان مهم برای تحقق وظایف نیروی انتظامی هستند، گفت: مردم همانطور که حق دارند از نیروی انتظامی گزارش بخواهند، نیروی انتظامی نیز حق دارد از مردم بخواهد که وظایف مشخصی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه ارتباط نیروی انتظامی با مردم یک ارتباط متقابل است، گفت: آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امام رضا علیه‌السلام و امامزادگان دیگر نیز از عناصر تامین‌کننده امنیت در نظام اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha