پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان از کمیته همکاری‌های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به عنوان ظرفیتی برای کمک به حوزه تعلیم و تربیت در اجرای برنامه ها نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در گردهمایی استانی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بر همراهی اعضای کمیته با آموزش و پرورش در عملیاتی کردن برنامه ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مأموریت آموزش و پرورش تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان است، گفت: شخصیت افراد در دوره های تحصیلی شکل می گیرد و همه باید کمک کنیم تا فرزندان این این سرزمین پر افتخار  ارزشمند تربیت شوند و حوزه علمیه مصم است آموزش و پرورش را در رسیدن به آرمانهای انقلاب کمک کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هر زمان اقتضائات خاص خودش را دارد و با زمان شناسی کار بهتر انجام می شود، اظهار داشت : این برهه از زمان تقابل جدی کفر و ایمان و زمان جنگ فرهنگی و تمدن مادی و الهی است.

وی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن این مهم و هشدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال های گذشته در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی، گفت: دشمنان با این تهاجم در صدد همراه کردن نسل جوان و فرزندان ما با برنامه های خودشان هستند.

رییس کمیته همکاری های استان  کردستان در ادامه گفت: تلاش دشمنان سرمایه گذاری در جنگ فرهنگی و در کنار آن جنگ اقتصادی است و با جنبه های روانی این تهاجم در نظر دارند به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی شاهرودی با بیان اینکه دشمنان با اشکال مختلف و استفاده از ابزار های جدید و ایجاد شبهات، روی افکار نسل جوان به شدت کار می کنند، تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما کمک به آموزش و پرورش است، چون آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند با این هجمه ها مقابله کند.

وی کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ظرفیتی برای انجام اقدامات مشترک دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت و امکانات موجود، گفت: حوزه های علمیه، روحانیون، ماموستایان و همه دست اندرکاران در این راستا باید کمک کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود بر افزایش تعداد گفتمان های دینی برای پاسخ گویی به نیاز های دانش آموزان و بهره گیری از کلیه توان، امکانات و ظرفیت دستگاه ها تاکید کرد و گفت: تشکل خوبی در سطح استان شکل گرفته و باید با تمام توان به آموزش و پرورش کمک کرد.

گفتنی است در این نشست برنامه های کمیته های همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری با حضور اعضای استانی و شهرستانی، امامان جمعه و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha