پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی مجتمع بنت الهدی

حوزه/ مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی جدید مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با حضور مدیران گروه های علمی تربیتی و معاونان مجتمع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی کاویانی رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در این مراسم از زحمات معاونت توسعه و فناوری المصطفی، اداره ارتباطات و بین الملل و اداره توسعه و فناوری مجتمع و دیگر دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد.

همچنین خانم صباغی، مدیر اداره ارتباطات و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در ادامه این مراسم یادآور شد: بنا به دستور ریاست مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و پس از جلسات متعدد با اداره  توسعه و فناوری و دفتر ریاست در زمینه نقشه کشی، طراحی و پیاده سازی پوستر و بارگذاری محتوا صورت گرفت.

خانم زاملی، کارشناس روابط عمومی و بین الملل اداره ارتباطات و بین الملل نیز با اشاره به راه اندازی سایت مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی در سال 1391 گفت: طرح پیشین سایت مؤسسه سال 93 رونمایی شد و از جمله افتخارات مجتمع را می توان به کسب رتبه چهارم در بین سایت های جامعة المصطفی در سال 1396 اشاره نمود.

وی اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های روزانه مجتمع آموزش عالی بنت الهدی را از جمله ویژگی های پایگاه اطلاع رسانی مجتمع دانست و افزود: در سال گذشته بیش از 700 خبر در پایگاه اطلاع رسانی و  مرتبط با فعالیت های مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، بارگذاری شد.

کارشناس روابط عمومی و بین الملل اداره ارتباطات و بین الملل عنوان کرد: سالانه بیش از هزار و 300 فایل پس از برگزاری کارگاه ها، همایش ها و... بارگذاری می شود و همچنین بارگذاری مجلات علمی پژوهشی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، فرم ها، آیین نامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تربیتی از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از دیگر فعالیت های انجام شده در سایت مجتمع آموزش عالی بنت الهدی می توان به برگزاری ثبت نام اردوها، کارگاه ها، مسابقات و... اشاره نمود.

خانم زاملی به ویژگی های مهم سایت جدید اشاره نمود و گفت: این سایت از طرح و نقشه استاندارد برخوردار است و امکان مشاهده اطلاعات مهم آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تربیتی در آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع محوری در این سایت در نظر گرفته شده و ضمن توجه به افزایش رویکرد علمی آموزشی، و اختصاص بخش تألیفات و منشورات محققین، درگاه خبری مجتمع از 12 به پنج خبر کاهش پیدا کرده است.

کارشناس روابط عمومی و بین الملل اداره ارتباطات و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی عنوان کرد: امکان نشر مطالب و خدمات سایت به مخاطب جهت اطلاع از اخبار مجتمع و استفاده از شبکه های اجتماعی برای اشتراک و اطلاع رسانی اخبار، دوره ها و... از دیگر ظرفیت های سایت جدید به شمار می رود.

وی سبک بودن طراحی و سرعت بالای بارگذاری، Responsive(واکنشگرا) بودن سایت و قابلیت نمایش مطالب در نمایشگرهای مختلف، استفاده از ترکیب رنگ و شکل برای طراحی و عدم استفاده از flashو frame  را از دیگر قابلیت های سایت ذکر کرد. 

خانم زاملی با بیان اینکه کاربران از طریق تلفن همراه به آسانی می توانند از این سایت استفاده کنند گفت: Mobil friendliness، touch screen reediness، font size legiblyاین پایگاه از سطح بالایی برخوردار است.

در بخش پایانی این رونمایی حجت الاسلام حسینی کاویانی از مدیران و معاونان درخواست کرد؛ نسبت به سایت توجه ویژه داشته باشند و عملکرد به روز خود را در اختیار واحد مربوطه قرار دهند تا نسبت به انعکاس مناسب اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha