پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خورشیدی

حوزه/ دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: طبق تفاهمی که با حوزه علمیه استان انجام شده، روحانی مستقر در موکب‌ها خواهیم داشت و برنامه سخنرانی و عزاداری برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سعید خورشیدی در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قزوین، با اشاره به این که سال گذشته از اروپا و آفریقا در موکب کربلا پذیرش داشتیم، گفت: سعی ما بر این است به زوار قزوینی اطلاع رسانی شود که نقاط پذیرش در کدام یک از مناطق کربلاست.

وی خاطرنشان کرد: به علت اینکه اطمینان کافی برای بازگشایی مرز خسروی وجود ندارد، فعلا برنامه ای برای این مرز در نظر گرفته نشده، اما یک تیم پشتیبان برای ارائه خدمات در این مرز حضور دارد.

 دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از فضاهایی که دشمن از آن احساس خطر کرده، اجتماع عظیم اربعین است و این جریان سازی و شبکه سازی برای دشمن خطرناک است.

خورشیدی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، دشمنان به دنبال ایجاد شبهه برای ضعیف کردن این جریان است، اما غافل از این نکته هستند که جریان عاشورا به حرکت خود ادامه می‌دهد.

 دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: عده ای در حال شبهه افکنی درباره برگزاری پیاده‌روی اربعین و رابطه مردم ایران و عراق هستند، لذا باید روحانیون و  رسانه ها با این مسائل مقابله کنند.

خورشیدی در پایان گفت:اگر ما کوتاهی کنیم عده‌ای تفرقه‌افکن در داخل و وهابی در عراق قصد تضعیف اجتماع عظیم اربعین را دارند و جریان های انگلیسی و تروریستی به دنبال خدشه‌ به این حرکت الهی هستند که باید هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha