شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حجت الاسلام والمسلمین توکل با بیان این که امروز دشمن به دنبال مشتبه کردن نیت های خود بر ذهن برخی از کوته فکران داخلی است، تصریح کرد: باید این حاشیه امن دشمن را از بین ببریم تا آنها نتوانند به راحتی نیت های پلید خود را در جامعه ما عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع فعالان فرهنگی استان در بابل دشمن شناسی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: دشمن هیچ گاه در لباس اصلی خود نمایان نمی شود، بلکه لباس دشمن لباس دوست است.

وی با بیان این که دشمن با پوشیدن لباس دوست به دنبال نفوذ در جبهه حق است، افزود: عدم شناخت صحیح دشمن موجب ضربه خوردن می شود بلکه باید اهداف و نیت دشمن را به منظور مقابله با آن به خوبی بشناسیم.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کسانی که با دشمن دوست هستند و آنها را یاری می دهند به طور حتم غیر خودی هستند، گفت: به طور مثال در قضیه برجام، موضع گیری اروپایی ها نشان می دهد که آنها به هیچ عنوان به خیر و صلاح ما توجهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با تأکید براین که اروپا دوست آمریکا است و این مسأله باید مورد توجه مسؤولان ما قرار گیرد، افزود: اروپایی ها نیز همانند آمریکایی ها غیر قابل اعتماد هستند.

وی با بیان این که عدم داشتن بصیرت جای دوست و دشمن را تغییر می دهد، خاطرنشان کرد: اگر بصیرت داشته باشیم، به طور حتم در مواقع خاص موضع گیری مناسبی خواهیم داشت و فریب هربه های دشمن را نخواهیم خورد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی را نیز یکی از اهداف مهم دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن با ایجاد جنگ های فرقه ای به دنبال ضربه زدن به دین و اسلام ناب است.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با اشاره به این که دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه سال ها است که کشورهای اسلامی را به مقابله با این گروه های جنایت کار مشغول کردند، افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از این گروه های تروریستی افکار عمومی جهان را به سمت این رویدادها سوق داده و از جنایت های آمریکا و صهیونیست ها دور کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دشمن شناسی بسیار دقیق و عمیق اقدام می کنند، گفت: ایشان همواره بر مسأله دشمن شناسی و تقویت بصیرت مردم تأکید ویژه داشته و دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هدف امروز دشمن از بین بردن ارزش ها و آرمان های دینی و انقلابی در جامعه است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن با قرار گرفتن در حاشیه امن به راحتی ارزش های ما را تضعیف کند.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با بیان این که امروز دشمن به دنبال مشتبه کردن نیت های خود بر ذهن برخی از کوته فکران داخلی است، تصریح کرد: باید این حاشیه امن دشمن را از بین ببریم تا آنها نتوانند به راحتی نیت های پلید خود را در جامعه ما عملیاتی کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مسأله برجام اشاره کرد و با بیان این که در جریان مذکرات هسته ای ما ضربه خوردیم، گفت: هرچند رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که به برجام خوشبین نیستند، اما اجازه دادند تا این تجربه در تاریخ ایران ثبت و برای آیندگان عبرت شود. 

حجت الاسلام والمسلمین توکل در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه کنوانسیون FATF اشاره کرد و با بیان این که برخی بندهای این لایحه عادی نیست، تصریح کرد: شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به طور حتم در خصوص CFT تصمیم صحیح خواهند گرفت.

وی اصرار برخی نمایندگان در خصوص تصویب این لایحه در مجلس را نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان زیادی بدون مطالعه بندهای این لایحه، بر تصویب آن اصرار داشتند که این جای تعجب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha