جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهندس محمود نژاد، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حوزه/ محمود نژاد بابیان اینکه این آستان به مدت ۱۰ روز از ۱۶۰ هزار زائر در راهپیمایی اربعینی پذیرایی خواهد کرد، گفت: در مدت ۱۰ روز، ۷ تن آرد برای هر روز ۴ هزار قرص و در در روزهای پایانی ۲۰ هزار به زائرین داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهندس محمود نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به موضوع برگزاری موکب آستان مقدس فاطمه معصومه(س) درعمود 1080،  و قرار گاه اربعینی آستان در شهر مقدس قم گفت: این آستان در بخش های مختلف  درمانی، فنی مهندسی، انتظامی و رفاهی به زائرین اربعین خدمت رسانی خواهد کرد.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان اینکه این آستان به مدت 10 روز از 160 هزار زائر پذیرای خواهد کرد، اضافه کرد: یکی از خدمات این آستان، راه اندازی نانوایی با درپخت  4 هزار قرص نان در روزهای ابتدایی و در روزهای پایانی تا 20 هزار قرص خواهد بود. برای این کار 7 تن آرد در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در بخش خدمات درمانی، قرار شد هلال احمر با حضور پزشکان با این آستانه برای خدمت رسانی به زائرین همکاری کند. داروخانه، عمل سرپایی و حضور آمبولانس نیز در همین موکب خدمات دهی می شود.

محمود نژاد افرود: از دیگر خدمات به زائرین حضور تیم امنیت برای آسایش بهتر و بیشتر زائرین است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: این آستانه برای امنیت بیشتر با تیم امنیتی کشور عراق نیز همکاری خواهد کرد و آنها هم قرار شد برای خدمات بهتر از نظر امنیتی همه تلاش خود رابکار گیرند.

وی عنوان کرد: این خدمت رسانی به همه زائرین ایرانی و غیر ایرانی ارائه خواهد شد.

محمود نژاد بابیان اینکه امسال حدود 100هزار متر مربع به موکب آستان اضافه شد، افزود: بهسازی موکب ها، اضافه کردن 60 چشمه دستشویی و حمام، تأمین آب شرب، تأمین برق و کف سازی ازدیگر فعالیتهای این  آستان است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha