جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مسئول موکب حضرت علی اصغر (ع) شهر سامرا گفت: روزانه ۵۰۰۰ نفر از سوی این موکب اطعام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سهرابعلی احمدی در دیدار با دبیر کارگروه معنوی اربعین قزوین گفت: تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در سال 95 که بنده به عنوان رئیس قرارگاه هشتم در بارگاه مطهر طفلان مسلم بودم به خوبی توانست تمام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی این بارگاه مطهر را  انعکاس دهد.

مسئول موکب حضرت علی اصغر (ع) شهر سامرا گفت: امسال مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود و بسیاری از شهرهای زیارتی عراق از جمله سامرا  در حال آماده سازی پذیرایی زائرین پیاده اربعین حسینی هستند.

 احمدی خاطرنشان کرد: موکب حضرت علی اصغر(ع) در شهر سامرا نیز فعالیت های مختلف تبلیغی و فرهنگی با حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین دارد و این آمادگی را خواهیم داشت که میزبان خوبی برای زائران باشیم.

مسئول موکب شهر سامرا خاطرنشان کرد: در این موکب برنامه هایی چون حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین و قم جهت سخنرانی، پاسخ به مسائل شرعی و شبهات زائرین پیاده اربعین حسینی، توزیع محصولات فرهنگی بین زائرین خواهیم داشت.

احمدی اظهار کرد: یکی از فعالیتهای خوب حوزه علمیه قزوین سال گذشته در شهر کربلا دوربین سه بعدی واقعه عاشورا بود که مورد استقبال زائرین اربعین حسینی قرار گرفت و امسال هم این برنامه و به مرحله اجرا درخواهد بود.

مسئول موکب حضرت علی اصغر (ع) شهر سامرا اظهارکرد: روزانه 5000 نفر از سوی این موکب اطعام خواهند شد.

دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین قزوین نیز از آمادگی تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین بریا انعکاس  برنامه های موکب حضرت علی اصغر (ع) خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha