جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​پنجمین سمینار بین المللی «اسلام هراسی» در استانبول

حوزه/ پنجمین سمینار بین المللی اسلام هراسی، به میزبانی سازمان همکاری اسلامی در روزهای ۱۷ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ برای بررسی ریشه ها و دلایل اسلام هراسی علیه مسلمانان در استانبول برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از arabnews، سازمان همکاری اسلامی پنجمین سمینار بین المللی «اسلام هراسی» را در استانبول برگزار می کند.

 این گردهمایی دو روزه قرار است با همکاری وزارت دادگستری ترکیه در روزهای چهارشنبه تا پنجشنبه (17 تا 18 اکتبر) برگزار شود و ریشه ها و دلایل اسلام هراسی علیه مسلمانان را به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

به علاوه و در خبری جداگانه، در روز یکشنبه نیز سازمان همکاری اسلامی حمله به یک راهپیمایی سیاسی را در ولایت تخار افغانستان محکوم کرد. در این حمله و در پی انفجار یک بمب در موتورسیکلت، 14 نفر کشته و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند. هدف این بمب گذاری شرکت کنندگان در راهپیمایی بودند. دو افسر امنیتی نیز در میان کشته شدگان بودند.

یوسف العثیمین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی به مردم و دولت افغانستان به خاطر این حمله تسلیت گفته و برای بهبودی حال مجروحان، ابراز امیدواری کرد.

این حمله در افغانستان در حالی رخ می دهد که چیزی به آغاز انتخابات سراسری در این کشور باقی نمانده و مردم برای انتخاب از میان بیش از 2 هزار و 500 نامزد انتخاباتی به پای صندوق های رای خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha