پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

حوزه/ جلسه تفسیر قرآن حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه تفسیر قرآن حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از امروز(دوشنبه) آغاز شد.

بر اساس این گزارش با شروع سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جلسات تفسیر قرآن حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در دوشنبه های هر هفته در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی بوشهر از ساعت 19:30 برگزار می شود و امروز اولین جلسه در این محل خواهد بود.

گفتنی است در سال های گذشته نیز این جلسات با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه شهر بوشهر برگزار می شده است و همواره استقبال خوبی به عمل می آمد.

علاوه بر این، جلسات درس خارج حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در حال برگزاری است که نزدیک به 50 نفر از اساتید و فضلای استان در این جلسات حضور به عمل می رسانند.

لازم به ذکر است علاوه بر جلسات درس خارج و جلسات هفتگی تفسیر قرآن، حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در طول سال جلسات درس خلاق نیز در مدارس علمیه استان برگزار می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha