جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رسانه ملی

​حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: برای اجتماع بزرگی به مانند اربعین حسینی که میلیون ها مسلمان از سراسر جهان در آن شرکت می کنند، به نظر می رسد تبلیغات رسانه ای در پوشش این واقعه عظیم در جهان اسلام ناچیز و کم رنگ است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه استان کردستان در این سالها میزبان بسیار خوبی برای زوار حسینی بوده که این مایه مباهات و افتخار برای همه مردم این خطه از ایران اسلامی است.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت در ادامه سخنان خود با انتقاد به اینکه باید در بحث اربعین رسانه ها به ویژه رسانه ملی تبلیغات بیشتری داشته باشد، گفت: برای اجتماع بزرگی به مانند اربعین حسینی که میلیون ها مسلمان از سراسر جهان در آن شرکت می کنند، به نظر می رسد تبلیغات رسانه ای در پوشش این واقعه عظیم در جهان اسلام ناچیز و کم رنگ است.

ماموستا شیرزادی در ادامه بیان کرد: مسئله راهپیمایی اربعین حسینی چیز ساده ای نیست که رسانه ملی به راحتی از کنار آن بگذرد، بلکه باید تمام رسانه های دولتی و خصوصی این واقعه را به صورت هماهنگ و منسجم به تصویر بکشند.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت با تاکید بر اینکه بیشتر رسانه های معاند انقلاب و اسلام تلاش خود برای کم رنگ کردن اربعین امسال از ماه ها گذشته آغاز کرده اند، اظهار داشت: رسانه های معاند هرگز نمی خواهند و دوست ندارند که اجتماع عظیم و تاریخ اربعین حسینی که در نوع خود در جهان کم نظیر است، به حقیقت بپیوندد، لذا میلیاردها دلار برای کم رنگ کردن این مهم و دلزدگی مردم برای حضور در این راهپیمایی عظیم هزینه می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین حسینی می تواند حبل متینی در بین امت اسلام باشد، گفت: اربعین حسینی که روزی بزرگ در تقویم و تاریخ اسلام است، می تواند به عنوان نماد وحدت، برادری و انسجام مومنان و مسلمانان در برابر فتنه گران و دشمنان وحدت جهان اسلام باشد، لذا همه باید برای هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم تلاش کنیم.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت با تاکید بر اینکه امام حسین تنها متعلق به شیعیان و اهل سنت نیست، گفت: امام حسین علیه السلام و حرکت تاریخی این بزرگمرد تاریخ بشریت متعلق به تمام جهان است و هیچ کسی و هیچ دینی نمی تواند این مکتب بزرگ بشریت را به سود خود مصادره کند.

ماموستا ایزدی در پایان سخنان خود تاکید کرد: هدف از قیام امام حسین علیه السلام زنده کردن سنت فراموش شده نبی خدا(ص)، یعنی فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، لذا هر کسی که به این فریضه اعتقاد و باور دارد باید قدردان ایثار و جانفشانی امام حسین(ع) و اهل بیتش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha