پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان با اشاره به مرگ مشکوک روزنامه نگار عربستانی در ترکیه، گفت: اینکه گفته می شود این خبرنگار را تکه تکه کرده و به قتل رسانده اند، واقعاً از این پلیدتر نمی شود و این اقدام سعودی ها، یک نوع ترور دولتی است و مایه آبروریزی در سطح جهانی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه ترامپ، انسانی نادان و بی ادب است، اظهار داشت: هیچ کس به فردی که به او جنس می فروشد، توهین نمی کند، اما ترامپ به عربستان می گویند آنان همانند گاو شیرده هستند؛ شاه ایران نفت کشور را رایگان به اسرائیل می داد و تابع آمریکا بود اما رئیس جمهور وقت آمریکا این را اعلان نمی کرد.

وی با اشاره به مرگ مشکوک روزنامه نگار عربستانی در ترکیه گفت: این که گفته می شود این خبرنگار را تکه تکه کرده و قتل رسانده اند، واقعاً از این پلیدتر نمی شود و این اقدام سعودی ها، یک نوع ترور دولتی است و مایه آبروریزی در سطح جهانی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در قرآن کریم می فرماید خدا و رسول خدا و مؤمنان عزت دارند، عنوان کرد: عزت برای کسی که اطاعت خدا را انجام دهد و ذلت برای کسی است که خدا را معصیت کند.

وی با اشاره به خدمات پست در سراسر کشور گفت: پست سبب می شود که کار مردم را راه بیندازد و وقت مردم برای کارهای جزئی صرف نشود، این خدمات، سبب پیشرفت کارهای اقتصادی می شود چراکه نیاز نیست یک کشاورز، تاجر و یا یک کارمند اداره وقت خود را برای کارهای جزئی صرف کند.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: اگر دولت بخواهد، کارها به صورت کامل انجام شود، باید درصدی از سود ناشی از خدمات را به کارکنان پرتلاش اختصاص دهد تا افرادی که تلاش می کنند با کسانی که تلاش نمی کنند تفاوت داشته باشند، این اقدام نوعی ایجاد انگیزه مالی برای کارمندان در یک استان است و می توان، درصدی را به عنوان هدیه به کارمندان اختصاص داد و یا برای کارهای رفاهی آنان صرف کرد.

وی با اشاره به تفاوت های ارائه خدمات قبل و بعد از انقلاب اسلامی در اداره پست، گفت: باید از کارکنان و کارمندان خواست تا کارها را به خوبی و با کیفیت بالا انجام دهند، همچنین موضوع تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پست و آتش نشانی از جمله سربازان گمنام هستند که کمتر از آنان یاد می شود، افزود: خدا این تلاش ها را می بیند؛ چراکه کاری ارزش دارد که برای خدا باشد؛ مؤمن زیرک است چراکه کار را انجام می دهد و از خدا پاداش می گیرد.

وی تصریح کرد: یک کارمند هرچند حقوق دریافت می کند اما با خدای خود این عهد را دارد که برای مملکت اسلامی به خوبی و به صورت کامل کار کند و این نوع تفکر، انگیزه را بالا می برد و برای انسان، نور می آورد، اینکه کارها و مشکلات خلق خدا برطرف شود کار ارزشمندی است، پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می می فرمایند «الخَلقُ عِیالُ اللّه تعالی – فَأحَبُّ الخَلقِ إلَی الله مَن نَفَعَ عِیالَ اللّه: همه مخلوقات و موجوات، عیالات و نان خور خدا هستند و محبوب ترین خلق خدا آن کسی است که به خلق خدا نفعی برساند، اگر با دیدگاه خدمت به خلق خدا کار کنیم بدون شک میان یک فرد شهری و روستایی تفاوتی نمی گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha