شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عفت شریعتی

حوزه/مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر بیداری شهدا و نیروهای مسلح نبود، مردم از آسایش و آرامش بهره‌ای نمی‌بردند و ما امروز با شهدا پیمان می‌بندیم تا در مسیر آن‌ها طی طریق کنیم و پرچم این انقلاب را توسط ولی امر مسلمین به امام زمان(عج) خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، عفت شریعتی، مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: شهدا زمینه‌ساز عظمت ایران اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا زمینه‌ را برای رسیدن به حیات طیبه در خانه و خانواده فراهم کردند، بیان داشت: جامعه مدیون خون شهدا است.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به سپری شدن چهل سال از انقلاب اسلامی، گفت: لحظه به لحظه این چهل سال برای مردمانش تکامل و عظمت بود.

شریعتی ادامه داد: اگر بیداری شهدا و نیروهای مسلح نبود، مردم از آسایش و آرامش بهره‌ای نمی‌بردند و ما امروز با شهدا پیمان می‌بندیم تا در مسیر آن‌ها طی طریق کنیم و پرچم این انقلاب را توسط ولی امر مسلمین به امام زمان(عج) خواهیم داد.

وی با بیان اینکه  دشمن تلاش‌های زیادی در راستای دور کردن جامعه از مسیر اصلی می کند، گفت: نظام سلطه تمام تلاش خود را برای سرنگونی حق و حقیقت به کار می‌برد، ولی به نتیجه نخواهد رسید و این خواب آشفته هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: نه مشکلات اقتصادی و نه دیگر مشکلات مردم ایران اسلامی را از پای در نخواهد آورد.

شریعتی، مجمع جهانی تقریب مذاهب را زمینه ساز تقویت وحدت و محبت در جهان اسلام دانست و تبیین کرد: بیگانگان و خود فروختگان نخواهند توانست بین مسلمانان تفرقه‌اندازی کنند.

وی در پایان تصریج کرد: خواب آسوده ملت ایران به بیداری نیروهای مسلح بستگی دارد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha