جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مردمی امام جمعه قم در مسجد حضرت معصومه(س)

حوزه/ دیدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی با حضور سردار شاه چراغی، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام قم در مسجد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دومین دیدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی شب گذشته پس از نماز مغرب و عشاء با حضور سردار شاه چراغی در مسجد حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های پایگاه بسیج  و کانون فرهنگی این مسجد از سوی مسئولان ذیربط ارائه و پس از آن آیت الله سعیدی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام قنبری طی سخنانی از فعالیت های عمومی مسجد حضرت معصومه سلام الله علیها گفت و ابراز داشت: پروژه ساخت این مسجد از 6 سال پیش آغاز شد و 3 سال اخیر را میزان مناسک اعتکاف خواهران بوده است.

امام جماعت مسجد حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان این که 320 نفر خواهر معتکف در ایام اعتکاف در این مسجد بیتوته داشته اند، اظهار داشت: درب مسجد به صورت تمام وقت به جز اوقات مختصری پس از نماز مغرب و عشا تا سحرگاه باز و مسجد میزبان مومنان است.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که سنگ بنای این مسجد متکی بر وقف و همکاری خیران بوده، گفت: مسجد حضرت معصومه سلام الله علیها فضای علمی مناسبی برای احداث کتابخانه فراهم کرده و در حال حاضر نیازمند همکاری خیران برای تکمیل نرم افزاری کتابخانه، شامل کتاب، میز مطالعه و صندلی است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha