جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم زرآبادی پور

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات مسئله ارز و فشار اقتصادی که بر مردم وارد شده است، خوشبختانه تمام دستگاه های اجرایی در کشور بسیج شده اند تا مشکلات ورود و خروج زائرین اربعین را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم سید حمیده زرآبادی پور، در همایش بانوان اربعینی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: روشن است که سفر به کشور عراق و دوری از وطن و حضور گسترده زائران در ایام اربعین مشکلات و سختی هایی را به طور طبیعی به همراه دارد، بنابراین زائر با آمادگی روحی و روانی که از قبل در خود ایجاد می کند و شناخت کافی و درک درستی که از شرایط و موقعیت ویژه ایام اربعین پیدا می کند در طول سفر، باید سعه صدر و بردباری را پیشه کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سفر اربعین، سفری معنوی با هدف زیارت عتبات عالیات و بهره گیری از مراسم اربعین سید الشهداء(ع) است، لذا زائرین در طول سفر، تمام توجه خود را به بهره برداری  از این فرصت گرانسنگ معطوف کنند.

وی بیان کرد: کربلا سرزمین فداکاری و ایثار است و زائر اربعین به تأسی از امام حسین(ع) و یاران با وفایش، این سفر را به فرصتی برای نشان دادن میزان سنخیت و الگو گیری از آن حضرت و یاران فداکارش تبدیل می کند.

خانم زرآبادی پور در ادامه با تقدیر از فراهم سازی تسهیلات سفر زائرین پیاده اربعین حسینی، بیان کرد: امسال دولت با همکاری و همیاری مجلس شورای اسلامی توانست تسهیلات خوبی برای زائرین پیاده اربعین حسینی فراهم آورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مسئله ارز و فشار اقتصادی که بر مردم وارد شده است، خوشبختانه تمام دستگاه های اجرایی در کشور بسیج شده اند تا مشکلات ورود و خروج زائرین را کاهش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha