پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شریف حسینی

حوزه/ مسئول نظارت و ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: ۱۵ آبان ماه آخرین مهلت فرصت ارسال آثار به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با محوریت «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» است.

حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز، اظهار داشت: این اجلاسیه اواخر آبان ماه و یا هفته نخست آذر، در سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه نماز با محوریت «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» با هدف ترویج فرهنگ نماز و بهره مندی از رای و اندیشه محققان و پژوهشگران انجام می شود.

حجت الاسلام حسینی به برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز اشاره و بیان کرد: تاکنون یک اجلاسیه در شهرستان اقلید برگزار شده است و تا پایان سال جاری نیز هفت اجلاسیه شهرستانی دیگر برگزار خواهد شد.

مسئول نظارت و ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز  فارس به موضوعات و محورهای بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز اشاره و عنوان کرد: راه های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، راه های دعوت به نماز در مدارس، دانشگاه ها و خانواده، راه های دعوت همسالان به نماز از جمله موضوعات و محورهای این همایش است.

وی ادامه داد: راه های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در ادارات، روش ها و مهارت های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز از دیگر موضوعات این اجلاسیه به شمار می رود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: کار برای نماز بسیار ارزشمند است و همه باید برای برگزاری باشکوه اجلاس سراسری نماز همت و تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا ۱۵ آبان آثار خود را در قالب ایده ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی( کتاب و مقاله)، آثار ادبی و هنری(شعر، رمان، قصه و خاطره) و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری( بازی و سرگرمی) به دبیر خانه این اجلاسیه به آدرس www.ejlas27.namaz.ir ارسال کنند.

مسئول نظارت و ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس با بیان اینکه به 110 نفر از برگزیده های فراخوان هدایایی داده می شود، ابراز کرد: به 8 نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، 32 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 70 نفر تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان نیز اعطا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha