جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
باقر زاده

حوزه/ عضو هیئت‌علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: بچه شیعه و مسلمان واقعی به دنبال جهانی‌شدن حرکت نمی‌کند؛ ما به دنبال جهانی‌سازی فرهنگ ناب تشیع و اسلام ناب محمدی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا باقر زاده عضو هیئت‌علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)شب گذشته در گردهمایی «نه به بن‌بست FATF» در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان قم بیان داشت: "گلوبالیزیشن" دارای دو معنا است در حالت لازم به معنای جهانی‌شدن و در معنای متعدی به معنای جهانی‌سازی است.

وی تصریح کرد: عده‌ای در فکر جهانی‌شدن هستند و برخی نیز می‌خواهند همرنگ جهان شوند ولی این را باید بدانیم که عضویت در دهکده جهانی قاعده دارد بدین معنا باید تحت سلطه سرپرست این دهکده قرا بگیریم.

عضو هیئت‌علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره(گفت: بچه شیعه و مسلمان واقعی به دنبال جهانی‌شدن حرکت نمی‌کند؛ ما به دنبال جهانی‌سازی فرهنگ ناب تشیع و اسلام ناب محمدی هستیم.

وی افزود: امروز جهان سلطه و اسلام ناب در تقابل هستند و هر دو در حال جهانی‌سازی مبانی خود هستند و ما نباید در این برهه از زمان به فکر جهانی‌شدن باشیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین باقر زاده اظهار داشت: امروز جهان اسلام در خواب به سر می‌برد و در نظام سلطه حل‌شده است؛ اما جریان اسلام ناب و بیدار در جهان امروز در مقابل نظام سلطه قد علم کرده است.

وی گفت: ما هیچ راهی جز عاشورایی زندگی کردن نداریم، در سال 61 هجری عاشورای نخست رخ داد و سر جبهه اسلام بر بالای نیزه رفت و عاشورای آخرالزمان در حال وقوع است با این تفاوت که امروز سر نظام سلطه بالای نیزه خواهد رفت.

عضو هیئت‌علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره(مطرح کرد: طرفداران برجام می‌گویند، ما جلوی جنگ را گرفتیم و این در حالی است که جنگی قرار نیست رخ دهد و این مسئله را رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود مطرح کرده است.

وی اضافه کرد: خصلت دشمنان به تعبیر رهبر معظم انقلاب این‌گونه است که هرقدر که ما از آنان واهمه داشته باشیم آن‌ها جرأت بیشتری پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقر زاده ابراز داشت: امروز عربستان و اسرائیل باید سایه جنگ را از سرخود دور کنند، نه ایران.

وی در پایان یادآور شد: مسئله حق الشرط چیزی شبیه شرط ضمن عقد در فقه اسلامی است و این حق در صورتی پذیرفته می‌شود که باروح معاهده مخالفت نداشته باشد و این در حالی است که آن‌ها در مبنا با ما مشکل‌دارند و جبهه اسلام را تروریست می‌خوانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha