سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سوگواره عکس عاشورایی

​حوزه/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از ارسال ۲۴۶ عکس به دبیرخانه «سوگواره عکس عاشورایی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مهدی سلطانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار، صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت فرل رسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی و نخستین کنگره آیین‌های عاشورایی در اوایل آبان ماه سالجاری در 2 بخش شعر، عکس و آیین‌های عاشورایی در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار برگزار می‌شود .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سوگواره استانی عکس عاشورا، یکی از بخش های نخستین کنگره آیین های عاشورایی است که دبیری این بخش به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار واگذار شده است، افزود: علاقه مندان به شرکت در بخش عکس تا 22 مهر جاری مهلت داشتند که آثار خود را در 2 بخش عکس موبایلی و عکس حرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند.

وی اعلام کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار، 246 قطعه عکس به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که بعد از بازبینی آثار رسیده، کار داوری این بخش به داوران سوگواره واگذار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار تاکید کرد: مسعود مرادسلیمی، جمشید فرجوندفردا و ناصر محمدی زنجانی را داوران بخش عکس نخستین کنگره آیین‌های عاشورایی خواهند بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در آیین اختتامیه از شش اثر برگزیده موبایلی و حرفه‌ای قدردانی می شود، تاکید کرد: 36 عکس منتخب هیئت داوران در قالب نمایشگاهی در 3 شهرستان قروه، سنندج و بیجار در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha