جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدمهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

حوزه/ معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: برنامه‌دشمن اینست که با ایجاد اختلال در مسائل اقتصادی-معیشتی کشور، مردم را به نقطه‌ای برساند که بگویند ما دیگر انقلاب اسلامی نمی خواهیم و به جامعه اینگونه القاء کند که این مشکلات فقط در صورتی حل خواهد شد که ایران با آمریکا وارد مذاکره و معامله شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از رشت،  محمدمهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان، در نشست بصیرتی مدرسه امیرالمومنین(ع) رشت با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: بحث چهل سالگی انقلاب اسلامی هم برای ما و هم برای دشمنان انقلاب، خیلی مهم است. این انقلاب، به کوری چشم دشمنان انقلاب، وعده داده شده از طرف حضرت مهدی (عج) می‌باشد.

وی ادامه داد: جان رابرت بولتون، سال گذشته در اجلاس سازمان مجاهدین خلق در پاریس گفت؛ ما نباید بگذاریم ایران و انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را ببیند.

این استاد دانشگاه اختلاف ایران با ایالات متحده‌ی اِمریکا و رژیم سلطه‌ی جهانی را اختلافی ایدئولوژیکی خواند و تاکید کرد: در روایات شیعی وجود دارد که قبل از ظهور حضرت مهدی (عج)، یهود صهیونیستی باید از بین برود.

وی در این رابطه اظهار داشت: قصد یهود، از بین بردن اسلام است که در دوران پیامبر (ص) هم نقشه‌هایی برای کشتن حضرت کشیده بودند ولی منجر به نتیجه نشد به همین خاطر بحث نفوذ در اسلام از طرف یهودیت شکل گرفت، و الآن هم به نقطه‌ای رسیده‌ایم که میخواهند اسلام و از همه مهم‌تر این انقلاب اسلامی‌ای را که داعیه‌دار اسلام تشیع و اسلام علوی‌‌ است از بین ببرند، زیرا از زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفته اتفاقات مثبت زیادی در جهان رخ داده است که همه‌اش از برکات این نظام الهی می‌باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: امام راحل (ره) در اواخر عمر شریف‌شان فرمودند: «باید هسته‌های مقاومت در جهان اسلام شکل بگیرد». اکنون نیز سی سال است که از فرمان امام (ره) گذشته است و ما امروز شاهد تشکیل هسته‌های مقاومت در انصارالله یمن، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حشدالشعبی عراق و... هستیم.

وی افزود: عده‌ی دیگری که در صدد از بین بردن دین اسلام هستند "فراماسون" نام دارند، که هدفشان به قدرت رساندن حکومت جهانی شیطان است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان، در خصوص صحبت‌های ۲ ماه پیش نتانیاهو در مجلس سنای اِمریکا در رابطه با یهود گفت:  نتانیاهو گفت؛ در هر عصری یک هامانی است که به مخالفت از یهود بر میخیزد که این هامانِ عصر جدید، آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشد.

نیازمند با اشاره به دستگیری برخی عناصر ضد انقلاب در رشت تاکید کرد: مشکلاتی که وجود دارد یک بخش آن بیرونی است، و بخشی دیگر به فرموده‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درونی می‌باشد، که هدفشان تهدید موجودیت انقلاب اسلامی است.

 وی اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ با ایران نتیجه نخواهد داد زیرا آنان از عکس‌العملی که ما نسبت به آنها انجام خواهیم داد ترس دارند و می دانند که اگر یکی بزنند ده تا خواهند خورد، که این ترس بخاطر ایمان سپاه اسلام است و بارها شده که از فرماندهان نظامی شنیده‌اید که اگر حمله‌ای صورت گرفت مقرهای آنان مورد اصابت موشکهای ایران خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که جنگ رو در رو نتیجه نخواهد داد بهمین خاطر یکی از مشاوران تیم مذاکره کننده امریکا در قضیه‌ی برجام، در کتاب هنر تحریم‌ها می‌گوید: " در نظام‌های مردم پایه، مردم را به نقطه‌ی درد باید رساند از جمله با فشارهای اقتصادی و معیشتی، که باعث میشود مردم به خیابان‌ها بیایند و جنگ روانی صورت گیرد! " که وظیفه‌ی ما بعنوان پاسدارن این نظام اسلامی، بصیرت افزایی جامعه‌ی اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در خصوص جایگاه روحانیت در ایران اظهار کرد: در دوره‌ی مشروطه، رضاخان و انگلیسی‌ها تمام تلاش خود را برای از بین بردن روحانیت و دین انجام دادند زیرا در قرارداد توتون و تنباکو از روحانیت ضربه خورده بودند تا جائیکه فتوای میرزای شیرازی آنقدر اثرگذار بود که زمانی ناصرالدین شاه از همسرش تقاضای قلیان کرد همسرش مقابل او قلیان را شکست و گفت؛ همان مرجعی که من را به تو حلال کرده امروز استعمال دخانیات را حرام اعلام کرده است.

نیازمند گفت: برنامه‌ای که دشمن دارد اینست که با ایجاد اختلال در مسائل اقتصادی-معیشتی کشور، مردم را به نقطه‌ای برساند که بگویند ما دیگر انقلاب اسلامی نمیخواهیم و دشمن می خواهد به جامعه القاء کند که این اختلالات فقط در صورتی حل خواهد شد که ایران با آمریکا وارد مذاکره و معامله شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دو قشر مهم که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته‌اند روحانیت و بازاریان بوده‌اند که امروزه تمرکز اغتشاشات بر روی بازار است، و این اصناف که متشکل از اقشار مختلف تولید کننده هستند از یک طرف می‌توانند دست به مشکلات بزنند که این اصناف اعم از کامیون‌دارها هستند که معتقدند اگر چرخه‌ی حمل و نقل مواد اولیه را دچار خدشه کنیم هم صنوف و هم بازاریان و تولید کنندگان، دچار مشکل خواهند شد و قیمت‌ها به مرور افزایش خواهد یافت، و افزایش این قیمت‌ها با تحریم‌هایی که آمریکا برای ایران به وجود خواهد آورد، موجب شورش خواهد شد که این شورش هم باید از مناطق محروم به مرکز گسترش پیدا کند و در این راستا تلاش می کنند که به برخی مطالبات به حق رانندگان سمت و سوی دیگری بدهند تا به شورش دامن بزنند.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی و موثر مقام معظم رهبری در وضعیت اقتضادی موجود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت از دولت و اختیاراتی که به شورای عالی اقتصاد داده‌اند راه را برای اقدامات موثر و تلاش های مسئولین گشوده اند و وظیه‌ی امروز ما نیز بعنوان یک انقلابی، تلاش شبانه روزی ،وسط میدان بودن و تشخیص درست دشمن است، امروز وظیفه‌ی ما جهاد تبیین و روشنگری است تا آینده‌ی روشن و درخشانی از انقلاب اسلامی داشته باشیم که شرط و شروطش رعایت تقوا و  گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.

نیازمند در پایان عنوان کرد: این انقلاب، انقلابی‌ست که منتهی به ظهور حضرت بقیه‌الله (ع)  خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha