پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

حوزه/ حجت الاسلام رعایتی گفت: طلاب حوزه های علمیه نقش مهمی در روشنگری فکری و سیاسی دارند، طلاب خواهر علاوه بر تحصیل، وظیفه نشر علوم اسلامی و معارف غنی آن را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست سیاسی طرح ولایت با سخنرانی حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا و حضور جمعی از مسئولین سپاه، اساتید، کارکنان و طلاب، در مدرسه علمیه الزهرا(س) مینودشت برگزار شد.

حجت الاسلام رعایتی در این مراسم با بیان این مطلب که مسلمانان به دنبال پیاده کردن فرامین الهی و دستورات اسلام در زندگی هستند، تاکید کرد: مسلمانان با بصیرت و دانایی در مسیر الهی حرکت نمایند تا با کسب تقوا مشکلات را پشت سر گذاشته و مانع نفوذ دشمنان شوند، زیرا در زمان حاضر با وجود آمدن رخدادهای سیاسی مختلف، عده ای به دنبال زیر سؤال بردن ارزش ها هستند.

وی ابراز کرد: طلاب حوزه های علمیه نقش مهمی در روشنگری فکری و سیاسی دارند، طلاب خواهر علاوه بر تحصیل، وظیفه نشر علوم اسلامی و معارف غنی آن را دارند تا پاسخگوی شبهات باشند، در این زمینه طلاب بابصیرت موفق تر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: امر به معروف و نهی از منکر به ابزار و وسایلی نیاز دارد که یکی از آنان حضور بانوان محجبه در سطح جامعه است، طلاب باید با حضور در جامعه و شناسایی آسیب ها و خطرات احتمالی در صدد رفع آنها باشند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا اظهار کرد: شهدا تا پای جان از اسلام و آرمان های دین مبین اسلام دفاع کردند و ما نیز باید از اسلام و خون شهدا دفاع کنیم که به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha