پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه سپیدان فارس

حوزه/ امام جمعه سپیدان با بیان اینکه اربعین بزرگترین حرکت به سوی تعالی بشریت است، تصریح کرد: توحید واقعی را باید در اربعین جستجو کرد.

حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به تاثیر اربعین بر جهانیان، اظهار داشت: امروز دشمنان موضع گیری های خباثت آلودی انجام می دهند که شاید به این دلیل باشد که اربعین تاثیر خود را بر همه جهانیان می گذارد.

وی با تاکید اینکه امروز اربعین اثرات خود را در فراتر از مرزها و در عرصه بین الملل می گذارد، افزود: هر وقت مشاهده کردیم که دشمنان در مقابل امری از امورات دینی و انقلابی تبلیغات و شایعات فراوان به راه انداختند، متوجه صحیح بودن آن کار شده ایم که و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

امام جمعه سپیدان تصریح کرد: حضور مردم در پیاده روی اربعین، سپر قوی در مقابل زورگویان است، همچنین اربعین بستر ظهور منجی عالم بشریت را هموارتر می‌کند.

حجت الاسلام موسوی انور، اربعین را محور وحدت مسلمانان در جهان دانست و ابراز کرد: خدمت به زوار از سوی دیگر مذاهب از جمله اهل تسنن حاکی از تعصب دینی نیست، بلکه نشانگر ایجاد وحدت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه اربعین نور الهی را در جامعه بشری روشن می‌کند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که اربعین یک حادثه تاریخی نیست، بلکه امروز به عنوان بزرگترین شعائر الهی شناخته می‌ شود.

امام جمعه سپیدان با بیان اینکه اربعین بزرگترین حرکت به سوی تعالی بشریت است، تصریح کرد: توحید واقعی را باید در اربعین جستجو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha