جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ مدارس علمیه شیراز

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه شیراز شوراهاي دانش‌آموزي را بازوهاي فكري و عملياتي مدارس دانستند و گفت: تشکیل شورای دانش آموزی فرصتي است تا دانش آموزان خود را باور کرده و براي حضور در ميادين بزرگتر در آينده آماده شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام مهدی آدینه در آیین انتخابات شوراهای دانش آموزی که در دبستان شهید سامانی شهرک رکن آباد شیراز برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دانش آموزی فرصتی برای دانش آموزان است که اندیشه و استعدادهای خود را شناسایی و با ارائه راهکارهای سازنده برای بهبود فعالیت‌های مدرسه تلاش کنند.

وی بااشاره به اهمیت انتخابات شوراهای دانش آموزی، افزود: دانش آموزان ما باید با آگاهی، خانواده های خود را به شرکت در صحنه انتخابات تشویق کنند تا یک بار دیگر شکوه اقتدار ملت بزرگ ایران را به جهانیان اعلام کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه شیراز تصریح کرد: شورای دانش آموزی تمرینی است که در شوراهای مختلف جامعه آینده ظهور و بروز پیدا خواهد کرد و هرچه در مدرسه مسئولیت پذیری تمرین شود، مدیریت جامعه آگاهانه تر خواهد بود و مانع بسیاری از هزینه هایی خواهد شد که امروز بر جامعه تحمیل می شود.

وی، شوراهاي دانش‌آموزي را بازوهاي فكري و عملياتي مدارس دانستند و خاطرنشان کرد: تشکیل شورای دانش آموزی، فرصتي است تا دانش آموازان خود را باور کرده و براي حضور در ميادين بزرگتر در آينده آماده شوند.

حجت الاسلام آدینه تاکید کرد: اگر مسئولان شهری و استانی نیز با تشکیل شوراهای دانش آموزی برخورد جدی تری داشته باشند و در این گونه مراسمات به صورت رسمی حضور فعال داشته باشند موجب نشاط و شادابی بیشتر در مدارس و جدی گرفتن این شورا ها در بین افکار عمومی و مسئولان مدارس می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha