جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امسال جشن پیروزی بر مکرهای دشمن است تا دنیا بار دیگر حضور ما را پرشکوه و باعظمت دیده و غیرت انقلابی ما را تجربه کند، زیرا این انقلاب در چهل‌سالگی خود از بلوغ رد شده و پخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسئولان استانی، با تأکید بر گرامیداشت شایسته مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مراسم امسال باید از نظر کمی و کیفی با سال‌های پیش تفاوت چشمگیری داشته باشد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: 40 سال خون دادیم تا این انقلاب به ثمر برسد و اکنون باید این شجره طیبه کام مستضعفان را شیرین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مراسم گرامیداشت 40 سالگی انقلاب باید استثنایی برگزار شود، تا دشمنان کمین کرده برای براندازی نظام را منکوب کنیم.

وی تصریح کرد: باید امسال به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا داشته باشیم که دشمن بداند ملت ما در برابر این توطئه‌ها آبدیده شده و حنای آن‌ها برای ما رنگی ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبری سند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را اعلام کرده‌اند که به فکر 50 سال دیگر ایران است و این سند باید در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: امسال جشن پیروزی بر دشمن است تا دنیا بار دیگر حضور ما را پرشکوه و باعظمت دیده و غیرت انقلابی ما را تجربه کند، زیرا این انقلاب از بلوغ رد شده و پخته شده است.

امام جمعه بجنورد در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: با وجود تمام پیشرفت‌هایی که در سایه نظام اسلامی نصیب این کشور و ملت شده، اما باز هم پاره‌ای از مشکلات و برخی کاستی‌ها را داریم که باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha