جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: ۱۳آبان ماه که به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم ملت ایران علیه ظلم و ستم بود، امسال با ایام اجتماع میلیونی و عظیم اربعین حسینی تقارن پیدا کرده است که این امر می تواند تاثیرات بزرگی در سیاست منطقه و حتی جهان به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر صبح امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین حسینی از جایگاه بسیار رفیعی در بعد سیاسی و فرهنگی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: اربعین حسینی به نوعی روز رزمایش جهان اسلام در برابر کفر و دشمنان وحدت در جهان اسلام است.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان با اشاره به نزدیک بودن 13 آبان ماه گفت: امسال دو رویداد عظیم یکی اربعین و دیگری 13 آبان ماه به نوعی با هم تقارن پیدا کرده اند که این را باید به فال نیک گرفت.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه این دو واقعه در اصل دو انقلاب و دو رویداد سیاسی محسوب می شوند، گفت: سیزدهم آبان ماه که به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب دوم ملت ایران علیه ظلم و ستم بود، امسال با اجتماع میلیونی و عظیم اربعین حسینی تقارن پیدا کرده است که این امر می تواند تاثیرات بزرگی در سیاست منطقه و حتی جهان به دنبال داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: از ماه ها قبل بسیاری از شبکه های ماهواره ای و کانال های تلگرامی معاند به پیشواز ۱۳ آبان رفته اند، امسال باید پرشکوه تر از هر سال دیگری برگزار شود، زیرا بسیاری از دشمنان وعده داده اند که کسی از ملت ایران اسلامی در این روز باشکوه حضور نخواهد داشت!!.

این استاد حوزوی در ادامه با تاکید بر اینکه باید 13 آبانماه امسال یا همان انقلاب دوم به فرموده امام راحل را بسیار باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار کنیم، اظهار داشت: بسیاری از دشمنان قسم خورده این نظام با تبلیغات مسموم و شبانه روزی خود تمام امیدشان را به این روز بسته اند، لذا حضور میلیونی ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی می تواند خواب دشمنان را برای آنان به کابوسی دهشناک تبدیل کند.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد:40 سال از عمر پربرکت این انقلاب مردمی و الهی می گذرد و هزاران توطئه و دسیسه دشمنان علیه آن داشته اند ولی با یاری خداوند و همراهی و همدلی ملت ایران این توطئه یکی پس از دیگری خنثی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به تشدید فشارهای همه جانبه دشمنان در این ماهها علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: پس از شکست مفتحضانه دشمنان در جنگ های نیابتی در منطقه؛ یعنی تجهیز گروهک های تروریستی بمانند داعش، النصره، القاعده و... امروز دشمن می خواهد با فشارهای اقتصادی و تهاجم رسانه ای جبهه دیگری علیه ملت ایران باز کند که خوشبختانه تاکنون در این جبهه نیز ناکام مانده است.

وی در ادامه با انتقاد از سخنان برخی سران عربی و غربی که همواره ایران را عامل ناامنی منطقه و جهان معرفی می کنند، اظهار داشت: سالهاست که دشمنان منطقه ای و جهانی و به ویژه رژیم جعلی اسرائیل، جمهوری اسلامی را عامل اصلی بی ثباتی در منطقه معرفی می کنند، حال اگر نگاهی اجمالی به کارنامه چند ساله این کشورهای مدعی داشته باشیم، نتیجه ای عکس ادعاهای آنان را به دست خواهیم آورد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به اینکه حامیان دروغین حقوق بشر تاکنون جنایت آل سعود علیه مردم یمن را محکوم نکرده اند، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی که همیشه زبان درازی علیه جمهوری اسلامی مبنی بر نبود حقوق بشر در ایران دارند، در قبال جنایت های ضدبشری آل سعود و هم پیمانانش سکوتی معنادار اختیار کرده اند که این برای جامعه بشری جای بسی تاسف دارد.

حجت الاسلام رنجبر در پایان سخنان خود گفت: بی شک تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، این انقلاب بیمه خواهد بود و دور نیست که این انقلاب به دست صاحب اصلی اش؛ حضرت حجت (عج) برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha