پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مبلغان موکب

حوزه/ مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد گفت: مبلغین و مبلغات استان یزد در موکب ها پاسخگوی زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی حبیبیان، در کارگاه آموزشی توجیهی مبلغات که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه سفر اربعین حسینی توفیقی است که نصیب هر شخصی نمی شود تا زمانی که دعوت شود، گفت: دشمن طی سال های گذشته توطئه های شوم بسیاری در جهت کم رنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی عظیم به کار بستند که به لطف خدا و اهل بیت(ع) در هیچکدام از این نیرنگ هایشان به مقصود خود دست نیافتند.

مسئول  دفتر بعثه مقام معظم رهبری در  حج و زیارت استان یزد با اشاره به شکل گیری ستاد اربعین در کشور و به طبع آن در استان‌ها افزود: یکی از کمیته‌های ستاد اربعین کمیته فرهنگی و آموزشی است که مسئولیت آن بر عهده نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در کمیته فرهنگی و آموزشی گفت: اعزام مبلغین و مبلغات از فعالیت‌های بسیار اثرگذار این کمیته است. سعی شده تا مبلغین و مبلغات اعزامی با توجه به توانایی‌ها در موکب‌های مناسب ساماندهی و پاسخگویی زائران اربعین حسینی باشند.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در  حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه دشمنان به شدت به دنبال کمرنگ برگزار شدن این حماسه میلیونی می‌باشند، افزود: دشمنان در این راه با صرف هزینه‌های بسیار تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام حبیبیان گفت: دشمنان در این مسیر بر روی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بسیار سرمایه گذاری کرده‌اند و از آن به‌عنوان بهترین راهبرد خود یاد می‌کنند.

وی با اشاره به حضور اقشار، آیین‌ها و ملل گوناگون در این حماسه عظیم حسینی افزود: حفظ احترام و وحدت توسط زائران امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha