شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ ماموستا راستی با اشاره به اینکه هوش و درایت رهبری نقش اساسی در رسیدن عمر انقلاب به ۴۰ سالگی داشته است، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان یک تحلیلگر برجسته به صورت مداوم و همیشگی اوضاع منطقه و جهان را در حوزه های مختلف بررسی و تحلیل می کنند و همین امر باعث شده تاکنون توطئه های دشمنان به جایی نرسد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورهای زورگو و مستکبر به جبهه ای واحد علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده اند، لذا لازم است که همه هوشیار باشیم.

این عالم اهل سنت کردستان با تاکید بر اینکه این دشمنی سابقه ای 40 ساله دارد، گفت: دشمنی های بدخواهان برای ملت ایران تازگی ندارد و چندین دهه است که هر روز توطئه ای جدید از دشمنان و معاندان این سرزمین می شنویم که به حمد خداوند متعال همگی آنها تاکنون باطل و خنثی شده است.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به اینکه همه باید برای ساختن ایرانی مقتدار، آباد، آزاد و مستقل جهادگونه عمل کنیم، افزود: امروز نخبگانی در این سرزمین داریم که در هیچ کجای دنیا نمونه و نظیر آنها را نمی توانیم پیدا کنیم، لذا مسئولان و متولیان کشور باید از استعدادهای نهفته نخبگان برای پیشبرد و پیشرفت نظام اسلامی بهره ببرند و اجازه ندهند که این استعدادهای ناب مسکوت بمانند.

وی اظهار کرد: آمارهای جهانی نشان می دهد که سطح هوشی جوانان ایران در دنیا جزو رتبه های تک رقمی است، لذا این سؤال برای امثال بنده پیش می آید که چرا نباید از این فرصت استفاده ببریم؟!.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به اینکه ایران غنی است و با حرکت و جهشی جهادی می تواند به یکی از کشورهای مقتدر اقتصادی و صنعتی جهان تبدیل شود، گفت: خوب به یاد دارید که رهبر معظم انقلاب سالهای پیش این روزها را به خوبی پیش بینی فرمودند و مقوله «اقتصاد مقاومتی» را برای مسئولان و متولیان اقتصادی و صنعتی کشور تبیین و تشریح کردند، ولی متاسفانه در آن زمان در این زمینه کار خاصی صورت نگرفت.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه هوش و درایت رهبری نقش اساسی در رسیدن عمر انقلاب به 40 سالگی داشته است، افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یک تحلیلگر برجسته به صورت مداوم و همیشگی اوضاع منطقه و جهان را در حوزه های مختلف بررسی و تحلیل می کنند و همین امر باعث شده است که تاکنون هر توطئه ای که دشمنان علیه این نظام و ملت داشته اند، بی اثر بماند.

ماموستا راستی با اذعان به اینکه برخی از مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت را در تنگنا قرار داده، گفت: متاسفانه برخی از افراد بی تقوا و بی بصیرت در سطح بازار اقدام به اخلال می کنند و با علم به اینکه احتکار در دین مبین اسلام از گناهان بزرگ و نابخشودنی است، اقلام و کالاهای اساسی ملت را به امید گرانتر شدن انبار می کنند، لذا از تمامی دستگاه های نظارتی و قوه محترم قضاییه درخواست دارم که بدون هیچ اغماضی با مخلان اقتصادی و معیشتی این ملت و کشور برخورد شدید و قاطع داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود گفت: از مردمعزیز درخواست دارم که در این شرایط حساس اقتصادی به شایعاتی که بی شک منبع آنها دشمنان و معاندان هستند، هرگز گوش ندهند و در خریدهای روزمره خود همانند سال های گذشته عمل کنند و اجازه ندهند هجمه تبلیغاتی دشمنان بیشتر از این بر روی ملت فشار وارد نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha