جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

​حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در پی شهادت ۲ نفر از بسیجیان در شهرستان سروآباد به دست عوامل ضدانقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در پی شهادت 2 نفر از بسیجیان شهرستان سروآباد کردستان بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه حوزه علمیه استان کردستان می خوانیم:

4 دهه است که انقلاب اسلامی همواره قربانی تروریست و خشنونت به هر شکل ممکن بوده، امروز بار دیگر دستان پلید و شیطانی دشمنان بشریت از آستین خونین شان بیرون آمد و فرزندان این خاک گلگلون کفن را برای هزارمین بار رنگین کردند.

امروز تروریست و حامیان و هادیان آن دوباره چهره پلید خود را بر افکار عمومی جهان نمایان ساختند و نشان دادند که در راه رسیدن به مطالع خود گرچه شیطانی هم باشد از هیچ جنایت و خونریزی ابایی ندارند.

صبح امروز 2 نفر از حافظان خاک و ناموس این وطن در چنگال آلوده و پلشت عوامل تروریستی و ضدانقلاب گرفتار آمدند و بار دیگر خون مقدس شان درخت انقلاب را در عمر 40 سالگی اش آبیاری کردند.

تشدید ترورها، آدم ربایی ها، تحریم ها و تهدید و... همه نشان از ترس دشمنان انسانیت و این انقلاب برخاسته از دل و جان مردم ایران اسلامی دارد.

تروریست های پلید که بی شک عوامل برخی کشورهای منطقه ای و غربی هستند، با وعده های دروغین، انسانیت خود را فدای پست ترین مطامع و نیات حیوانی خویش می کنند و امروز همگان دوباره دیدیم که این دشمنان عالم بشریت چگونه دستان ناپاکشان به خون جوانان این استان آغشته گشت.

با این حال تروریست، آمران و هادیان و حامیان آنان در این مدت به خوبی متوجه شده اند که جمهوری اسلامی در احقاق حقوق خویش به ویژه گرفتن تقاص خون فرزندانش با هیچ دولت یا گروهی سر مسامحه ندارد و به زودی عوامل ترور صبح امروز نیز در دستان پرتوان نیروهای امنیتی و مسلح جمهوری اسلامی ایران به دام خواهند افتاد و هزینه این جنایت خود را به شدیدترین وجه ممکن خواهند پرداخت.

حوزه علمیه استان کردستان در پایان ضمن همدردی مجدد با خانواده های شهدای علمیات تروریستی صبح امروز در شهرستان سروآباد، برای این شهدا و سفرکردگان به کوی یار، علو درجات الهی را خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha