شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار روح‌الامین قاسمی - فرمانده انتظامی استان سمنان

حوزه/ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هرگونه اقدام غیرقانونی برای ورود به عراق با سیستم‌های هوشمند رصد می‌شود، گفت: همراه داشتن گذرنامه و روادید الزامی است.

سردار روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اقدامات ناجا در راستای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده افراد بدون گذرنامه و روادید اربعین اجازه ورود به مرز مهران را ندارند و همراه داشتن گذرنامه و روادید الزامی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام‌شده با دولت عراق در اربعین امسال امکان عبور از مرز بدون مدارک قانونی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: هرگونه اقدام غیرقانونی برای ورود به کشور عراق در اربعین امسال به‌دقت و با استفاده از نیروی انسانی و سیستم‌های هوشمند و تجهیزات کنترلی روز رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس استان سمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی بهره می‌گیرد، افزود: برنامه‌های پلیس در ایام اربعین حسینی در محورهای تأمین نظم و انضباط ترافیکی و برقراری امنیت متمرکزشده است.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: مسافران و زائران حرم اباعبدالله حسین(ع) هشدارها و توصیه‌های لازم درباره نکات حفاظتی و امنیتی را به‌طور کامل رعایت کرده، برای سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha