پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدهاشم عبیدی

حوزه/ مدیر مدینةالزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین علیه‌السلام ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیدهاشم عبیدی در دیدار با حجت‌الاسلام صفر فلاحی مدیر و جمعی از مسئولان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن تشریفات مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام انجام شد، با بیان اینکه موکب حضرت معصومه سلام‌الله علیها از نظر تنوع و حجم خدمت‌رسانی از بسیاری از موکب‌های مسیر پیاده‌روی برتر است، گفت: خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی که در این موکب ارائه می‌شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین علیه‌السلام ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

مدیر مدینةالزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: امسال برخی از افراد را در عراق و ایران مشخص کردند تا با اقدامات نادرست خود تعامل مطلوب میان ملت‌های ایران و عراق را خدشه‌دار کنند، اما به لطف خداوند متعال نقشه‌های آن‌ها اجرایی نشد و اکنون از این آزمون پیروز بیرون آمده‌ایم.

وی از جایگاه و شأن حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان ائمه اطهار(ع) یاد کرد و افزود: خدمت در حرم اخت‌الرضا(س) و خدمت به زائران ایشان نیز از ثواب و پاداش مثال‌زدنی برخودار است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha