جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فتحی زاده-فرمانده قرارگاه اربعین ناجا

حوزه/ فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آمادگی پلیس برای موج بازگشت زائران به کشور، گفت: احتمال تردد بیش از ۲۰۰ هزار زائر در روزهای آتی از مرز مهران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از قرارگاه اربعین ناجا، سردار محسن فتحی زاده در جمع مسئولان این قرارگاه ،اظهار داشت: روند بازگشت زوار مسئله بسیار مهمی است که حتما باید مدیریت شود.

وی با اشاره به این که سال گذشته هنگام بازگشت زائران تنها در یک روز شاهد تردد ۱۸۵ هزار زائر از مرز مهران بودیم، گفت: احتمال دارد امسال نیز تعداد ترددها در روزهای آتی به 200 هزار نفر نیز برسد.

سردار فتحی زاده با تاکید بر این که پلیس با همه توان و تجهیزات خود آماده مدیریت بازگشت زائران است تا همگی آن ها به سلامت به شهر و دیار خود بازگردند، تصریح کرد: احتمال یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام وجود دارد که در صورت قطعی شدن این موضوع، اطلاعات دقیق تر توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.

وی از راه اندازی ایستگاه راهنمای زائران در مرز مهران و ایستگاه گمشدگان خبر داد و گفت: با این کار زائران در صورت راهنمایی خواستن و یا جدا شدن از همسفران خود راحت تر می توانند مشکلشان را حل کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا همچنین بر ساماندهی دستفروشان به منظور سهولت در تردد زائران و خودروها تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha