جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ در بیانیه حوزه علمیه استان کردستان آمده است: مردم اهل سنت استان کردستان بار دیگر حب اهل بیت علیهم السلام و عشق به خاندان رسول الله را با حضور خود در مراسم اربعین حسینی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج  ، حوزه علمیه استان کردستان با انتشار بیانیه ای از حضور پرشور مردم این استان در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی قدردانی کرد.

در بیانیه حوزه علمیه استان کردستان آمده است :

امروز نماد برادری و وحدت سنی و شیعه بود، امام حسین علیه السلام از گذشت 14 قرن هنوز نماد وحدت، مودت و برادری در بین مسلمین است.

اربعین امسال علی‌رغم تبلیغات گسترده و پرهزینه ای که دشمنان متحمل آن شدند، به اربعینی ماندگار در تاریخ اسلام تبدیل شد.

امسال مردم اهل سنت استان کردستان بار دیگر حب اهل بیت علیهم السلام و عشق به خاندان رسول الله را با حضور خود در مراسم اربعین حسینی به نمایش گذاشتند.

شرکت هزاران نفر از مردم اهل سنت در پیاده روی اربعین حسینی نمود دیگری از اتحاد و برادری شیعه و سنی بود و البته تیری بر قلب چرکین دشمنان وحدت امت اسلامی بود.

امروز اربعین چهره واقعی خود را به جهان نشان داد و این پیام را به جهانیان و صدالبته دروغ پردازان تاریخ مخابره کرد که قیام امام حسین علیه السلام برای ایجاد وحدت و برادری در بین امت اسلام بوده است نه برای جنگ و انتقام.

اربعین حسینی امسال نشان داد که دل عاشق و دلداده هرگز فریب سخنان دل فریب دشمنان را نخواهد خورد.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تشکر از حضور و همراهی مردم مومن، با فرهنگ و انقلابی استان کردستان در همراهی و حضور در مراسم های مذهبی اربعین در این خطه بار دیگر این حضور را به فال نیک می گیرد و امید دارد که روز به روز زمینه اتحاد و برادری در این استان مستحکم تر از گذشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha