چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه حضور همگان در راهپیمایی ۱۳ آبانماه امسال فرض مسلم است، گفت: امسال دشمنان به ویژه آمریکایی ها حساب ویژه ای روی عدم حضور ملت ایران در این روز باز کرده اند، لذا باید با حضور خود، استقامت و اقتدار خود را در مقابل زیاده خواهی دشمنان نظام نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی شهر سنندج با اشاره به اجتماع تاریخی اربعین حسینی عاشقان اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ 40 سال خود سرشار از فراز و نشیب های فراوانی بوده است که خوشبختانه این مشکلات را افتخارآمیز پشت سر گذاشته ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه هر روز و هر لحظه توطئه ای تازه از دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هویدا می شود، گفت: وجود کشوری مقتدر و مردمی در حساس ترین نقطه جهان، یعنی خاورمیانه باعث شده است که بسیاری از قدرت های استکباری منافع خود را به صورت جدی در خطر ببینند و همین امر باعث گردیده که دستان پلید زیادی این روزها علیه جمهوری اسلامی در کار باشند.

این استاد حوزوی با اشاره به هجمه خبری شدید شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی گفت: این روزها شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تمام وقت و زمان خود رابرای کم رنگ کردن راهپیمایی یوم الله 13 آبان هزینه کرده اند و با تمام توان به دنبال این هستند که در این روز به نیات پلید خود برسند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه این همه هجمه هدفمند تنها با یک هدف و آن هم براندازی نظام جمهوری اسلامی انجام می گیرد، اظهار داشت: دشمنان این نظام به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و... کینه ای دیرینه از انقلاب اسلامی به دل دارند و با استفاده از میلیاردها دلار و نیز تجهیز گروه های تروریستی و یا شبکه های ماهواره ای به دنبال ضربه به پایه ها و ستون های این نظام هستند که نمونه بارز این کارها در ماههای اخیر به وضوح دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: لذا همه ملت ایران به ویژه فعالان فرهنگی و مذهبی به مانند روحانیون و طلاب این روزها وظایف بسیار سنگینی در قبال هجمه های خبری و فرهنگی دشمنان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم و هجمه های فرهنگی و رسانه ای دشمن بسیار هدفمند است، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که برخی از عناصر خودفروخته داخلی با کارها و اعمال خویش آب در آسیاب دشمنان قسم خورده نظام می ریزند که گناه اینها کمتر از گناه تروریستها و دشمنانی به مانند رژیم صهیونیستی و .... نیست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه حضور همگان در راهپیمایی 13 آبانماه امسال فرض مسلم است، اظهار داشت: امسال دشمنان به ویژه آمریکایی ها حساب ویژه ای روی عدم حضور ملت ایران در این روز باز کرده اند، لذا باید با حضور خود، استقامت و اقتدار خود را در مقابل زیاده خواهی دشمنان نظام نشان دهیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: در این بین جوانان که همیشه در چنین مراسم هایی حضور فعال داشته اند هدف تبلیغات مسموم دشمنان قرار گرفته اند و با استفاده از روش ها و انحای مختلف به دنبال ایجاد یاس در بین قشر جوان نسبت به انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه در این روزها وظیفه نهادهای فرهنگی در تاریخ انقلاب بسیار حساس شده است، گفت: نهادهای فرهنگی و تبلیغی در مقابل این همه هجمه رسانه ای  و فرهنگی بیگانگان وظیفه دارند که به صورت هوشمندانه وارد میدان نبرد شوند و اجازه ندهند که این انقلاب و آرمانهایش توسط دشمنان قسم خورده نظام آسیبی ببیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha