جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دنیای فعلی اگر بخواهیم برای بقای خود تضمینی داشته باشیم باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم،گفت:انقلاب اسلامی امانت الهی است که باید آن را حفظ کنیم و پرچم آن را به دست صاحب اصلی آن یعنی مهدی فاطمه(عج) بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار با اعضای شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به اینکه در دنیای فعلی اگر بخواهیم برای بقای خود تضمینی داشته باشیم باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: پدافند از آن جهت حائز اهمیت است که تهاجم صورت گرفته را دفن می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنگ نظامی، یک جبهه است اما انواع جنگ‌ها، بی‌سروصدا است که می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی باشد، افزود: برای موفقیت در مقابله با دشمن باید مؤلفه آگاهی، بصیرت و انگیره کافی برای انجام تعهد را داشته باشیم، زیرا اگر ملتی از شرایط پیرامونی خود اطلاع و آگاهی کافی نداشته باشد محکوم به شکست خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن بیان اینکه از نظام خلقت نباید غافل بود، بلکه باید براساس قوانین نظام خلقت، آگاهی، بصیرت و تعهد داشت و این سه عنصر، شرط است، ادامه داد: از جنبه دیگر اگر ملتی آگاهی و اطلاع نسبت به اتفاقات پیرامونی داشته ولی بصیرت نسبت به تحلیل آن حوادث را نداشته باشد باز هم به موفقیت نرسیده و با شکست مواجه خواهد شد.

وی گفت: وقتی سخن از فتنه می زنیم ذهن ها به یاد فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و جنگ نرم می رود در حالی که باید بدانیم هر روز و لحظه امکان وقوع و رخ دادن فتنه وجود دارد و از این منظر باید آمادگی های لازم را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جنگ روانی در بستر تهدید اقتصادی رخ نمایی می کند، ابراز داشت: در جنگ ها و فتنه های دنیای امروز محاصره غذایی و دارویی، کشتن نفوس و هتک ناموس و بسیاری از جنایت ها و خیانت های دیگر رخ می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن حرف از دوام نیاوردن انقلاب در عرض سه یا شش ماه می زد، در حالی که امروز چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد و معاندان نتوانسته اند به هدف خود در قبال ملت ایران برسند.

وی با بیان اینکه بشر جنایاتی انجام داده که دیگر نامی از جنایات مغول نیست چرا که قابل قیاس باهم نمی باشد، ابراز داشت: در چنین شرایطی خداوند بر ما منت نهاد و نسخه نجات بشریت را در اسلام معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پیام 124 هزار پیامبر است، گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است که باید آن را حفظ کنیم و پرچم آن را به دست صاحب اصلی آن یعنی مهدی فاطمه(عج) بدهیم.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha