چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بابایی

حوزه/ حجت الاسلام بابایی گفت: حدود ۹۰۰ نفر از مبلغین خواهر و برادر برای دهه آخر ماه صفر در سطح استان اعزام شده اند که طی برنامه ریزی انجام شده، هرمبلغ هفت برنامه استکبارستیزی در مدارس و در مجموع ۶۳۰۰ برنامه برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن بابایی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه ها و اقدامات کمیته مساجد، روحانیون و تشکل های مردمی در برگزاری 13 آبان، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی  که با فریاد روح خدا خمینی بزرگ آغاز شد.

مسئول کمیته روحانیون و تشکل های مردمی ۱۳ آبان در اصفهان تصریح کرد: چهل سال از شهادت دانش آموزانی که در دفاع از انقلاب بزرگ خمینی(ره) به میدان آمدند و در آستانه  چهلمین سال فتح بزرگ لانه جاسوسی آمریکا است.

وی افزود: 13 آبان روز مبارزه با غرور شیطانی استکبار است، شیطانی  که سوگند یاد کرد انسان را فریب دهد، نماد این شیطان در حال حاضر آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: طلاب، روحانیون و علما که وظیفه مبارزه با شیطان بزرگ،‌ طبق برنامه دین در دستور کارشان قرار گرفته، نسبت به مبارزه با شیطان بزرگ استکبار جهانی نیز وظیفه انقلابی خود را انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: برپایی کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها و حضور مبلغین دینی در مدارس آموزش وپرورش و مساجد در رابطه با استکبار ستیزی و چرایی این اصول سخنرانی خواهند کرد.

مسئول کمیته روحانیون و تشکل های مردمی ۱۳ آبان در اصفهان اذعان کرد: حدود 900 نفر از مبلغین خواهر و برادر برای دهه آخر ماه صفر در سطح استان اعزام شده اند که طی برنامه ریزی انجام شده، هرمبلغ هفت برنامه استکبارستیزی در مدارس ودر مجموع 6300 برنامه برگزار می کنند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری مسابقه ای تحت عنوان «رفاقت با فهمیده ها » که از زندگی نامه چهار نوجوان شهید از جمله شهید قاسم بن الحسن و شهید فهمیده و شهید حججی و شهید عزیزاللهی شهید نوجوان استان اصفهان  از دیگر برنامه ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha