سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سمنان رأس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: مردم استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در 20 نقطه مختلف استان راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان با اشاره به مسیر راهپیمایان 13 آبان سمنان گفت: این راهپیمایی از مسیر میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: در شهرستان شاهرود ساعت 9 و 30 دقیقه نیز مردم از چهارراه معلم به سمت خیابان 22 بهمن راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز 13 آبان ماه در دامغان گفت: راهپیمایی 13 آبان در دامغان از ساعت آغازشده و مردم استکبارستیز دامغان از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان مسیر راهپیمایی شهرستان گرمسار را از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: راهپیمایی در گرمسار ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام قندهاری مسیر راهپیمایی شهرستان مهدی‌شهر را از میدان شهدا به سمت خیابان شهید بهشتی و در ساعت 9 و 30 دقیقه عنوان کرد و گفت: در شهرستان میامی نیز مردم صبح روز 13 آبان از میدان بسیج به سمت آموزش‌وپرورش راهپیمایی می‌کنند.

وی مسیر راهپیمایی شهرستان آرادان را از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: در شهرستان سرخه نیز مردم از میدان شهید بهشتی به سمت حسینیه شهدا راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ساعت 10 صبح این روز از امامزاده محمد (ع) به سمت میدان امام صادق (ع) برگزار می‌شود گفت: مردم کلاته‌خیج، مجن، بیارجمند و رودیان نیز ساعت 10 صبح به ترتیب در مسیرهای میدان امام حسین (ع) به سمت بهشت شهدای امام رضا (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) به سمت گلزار شهدا، میدان قدس به‌سوی مسجد جامع و شهرداری رودیان به سمت گلزار شهدای این شهر راهپیمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام قندهاری با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهر امیریه از میدان شهدا به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) در ساعت 10 و 30 دقیقه خاطرنشان کرد: در دیباج نیز راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح این روز از میدان امام خمینی (ره) به سمت درمانگاه دیباج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری راهپیمایی 13 آبان از ساعت 10 صبح این روز در شهرهای کلاته رودبار، شهمیرزاد، درجزین و ایوانکی و نیز دهستان حسین‌آباد کالپوش در شهرستان میامی خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مردم کلاته‌رودبار از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و شهمیرزادی‌ها و مردم درجزین نیز به ترتیب از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) و از میدان شهدا به‌سوی مسجد امام حسین (ع) راهپیمایی می‌کنند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در ایوانکی از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهر و در حسین‌آباد کالپوش نیز از مسجد جامع به سمت مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha