پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنران سالروز ۱۳ آبان در بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه اهمیت 13 آبان‌ماه با توجه به روز مبارزه با استکبارستیزی بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی در طول تاریخ بر علیه ملت ایران، شیطنت‌هایی کرده‌ که در همه آن‌ها شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه روز ١٣ آبان نمادی از شکست آمریکا است، افزود: در شرایط فعلی شاهد جنگ تمام‌عیار اقتصادی، رسانه‌ای و روانی همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم و آمریکا قصد دارد در این روز با تشدید تحریم‌ها آرامش روانی مردم را به هم بزند ولی مردم ولایی ایران از این تهدیدها هیچگونه ترسی را در دل خود راه نمی دهند و اینبار نیز بینی شیطان بزرگ را به خال ذلت خواهند مالید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران در طول این 40 سال بارها و بارها نشان داده اند که علی‌رغم وجود مشکلات فراوان هیچ کس نمی‌تواند وحدت آن‌ها را از بین ببرد.

حجت الاسلام ملایی ضمن تأکید بر این موضوع که امسال با شرایط ویژه‌ای که حاکم بوده برنامه ١٣ آبان ماه به صورت حساس برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال راهپیمایی ١٣ آبان با حضور تمام اقشار جامعه در ٣٠ نقطه از خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

وی به سخنران مراسم راهپیمایی ١٣ آبان ماه در بیرجند اشاره کرد و گفت: سخنران این مراسم در مرکز استان حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha