پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱۳ آبان

حوزه/استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: استقلال، آزادی، امنیت، خوباوری و دستیابی به اهداف عالیه ای که رهبر انقلاب آن را در سند پیشرفت تدوین کرده اند دستاوردهای مهم استکبارستیزی ملت ایران است و اگر این مسیر و عقیده دنبال شود هیچگاه این دستاوردها از دست نخواهد رفت.

حجت الاسلام صفرعلی قانونی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، با اشاره به تقارن ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با یوم الله 13 آبان این تقارن را منشاء قدرت نمایی دانست و اظهار کرد: هر چند که این ایام بیشتر از بعد مذهبی تاثیر خود را نشان می دهد اما تقارن آن با 13 آبان یک حرکت سیاسی را نیز به ذهن متبادر می کند و این تقارن در شرایط کنونی سیاسی می تواند به قدرت نمایی در برابر استکبار کمک کند.

وی افزود: حرارتی که هم چنان از شور حسینی در قلب جوانان و نوجوانان ایجاد شده به طور قطع حرکت ملت ایران در 13 آبان را تحت تاثیر قرار می دهد و اثر مضاعفی خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه فشارهای اقتصادی استکبار پس از تهدیدات بی اثر نظامی و فرهنگی بر ملت ایران وارد شده است گفت: به دلیل عِرق مذهبی و ذات مقاوم مردم ایران به طور مسلم نظام سلطه در این حمله اقتصادی نیز ناامید شده و شکست خواهد خورد و به دلیل همین مقاومت ایران در برابر جبهه استکبار دیگر ملت های جهان نیز بیدار شده اند و این بیداری به خصوص در بین جوانان و نوجوانان بیشتر به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: با وجود تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای، نوجوانان و جوانان در سایه توجه به نهضت حسینی بیدار شده اند و تحت تاثیر موج های منفی استکبار قرار نگرفته اند.

حجت الاسلام قانونی با تاکید بر مشخص شدن بیشتر باطن زشت آمریکا در قضیه برجام تصریح کرد: هر چند زمان تغییر کرده است اما تاریخ در شکل دیگری یزید زمان را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در سایه استکبارستیزی به دستاوردهای فراوانی چون استقلال، آزادی و امنیت رسیده است.

این استاد حوزه علمیه اصفهان خودباوری را مهم ترین دستاورد استکبارستیزی ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: خودباوری مهم ترین دستاورد استکبارستیزی ملت ایران است و در سایه این استکبارستیزی و مقاومت است که به خودباوری رسیده ایم و می توانیم تحریم ها را نیز پشت سر بگذاریم، هم چنان که در قضیه تولید موشک و انرژی هسته ای نیز وقتی به خوباوری رسیدیم به دستاوردهای بزرگ نائل شدیم.

وی عنوان کرد: امروز در کنار نظام استکبار، یهود و رژیم صیونیستی نیز با ایده تسلط از نیل تا فرات  درصدد تسلط بر منطقه است و تا زمانی که با این طرز تفکر بر همه جهان غلبه نیابد در این مسیر همه مخالفان خود را از بین می برد و تا زمانی که ملت ایران در برابر این شیوه فکر و نظام سلطه استکبار ایستادگی می کند دشمنی رژیم صهیونیستی و نظام سلطه در برابر این ملت نیز ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: استقلال، آزادی، امنیت، خوباوری و دستیابی به اهداف عالیه ای که رهبر انقلاب آن را در سند پیشرفت تدوین کرده اند دستاوردهای مهم استکبارستیزی ملت ایران است و اگر این مسیر و عقیده دنبال شود هیچگاه این دستاوردها از دست نخواهد رفت.

وی افزود: بر همین اساس است که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم، چرا که دشمن در کمین است هر چند که دست دوستی دهد اما به تعبیر رهبر انقلاب دست چدنی خود را زیر دستکش مخملین مخفی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha