سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در مقابل دشمنان تاکید کردند و گفتند: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به تاکیدات قرآن در زمینه حفظ آمادگی در مقابل دشمنان گفتند: در قرآن کریم تاکید فراوانی شده است که مسلمانان در برابر دشمنان آماده باشند  و این آمادگی را برای مقابله با دشمنان حفظ کنند. 

ایشان در ادامه به سخنانی از رسول اکرم(ص) پرداختند و افزودند: پیامبر اسلام(ص) در حدیثی می‌فرماید که تمام خیر و خوبی ها در قدرت نظامی است  و قدرت اسلامی به جز وجود قدرت نظامی محقق نمی‌شود و از همین جهت حفظ قدرت نظامی بسیار با اهمیت است.
معظم له بیان کرد: نباید فراموش کنیم که چند نوع آمادگی وجود دارد؛ اولین آمادگی که باید حفظ شود، آمادگی تجهیزاتی است که در دنیای کنونی باید از این لحاظ قدرتمند باشیم.

ایشان اظهارکردند: دومین آمادگی از لحاظ مهارتی است و باید مهارت های مختلف را کسب کرد و سومین آگاهی، آگاهی اطلاعاتی است و باید دشمن را زیر نظر بگیریم تا از نقشه‌های دشمن آگاه شویم و با آن مقابله کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشدند: آمادگی فرهنگی و دینی بسیار مهم است و کشور اسلامی از این جهت یک نقطه قوت نسبت به کشورهای دیگر دارد و اعتقادی که به اسلام و مبانی دینی در این کشور وجود دارد، در هیچ کجا دیده نمی‌شود.

ایشان بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در مقابل دشمنان تاکید کردند و گفتند: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.

معظم له اظهارکردند: اسلام دین فرهنگ و جهاد است؛ صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل، هماهنگ باشد و دغدغه‌های مختلف در صداوسیما منعکس شود تا مردم بدانند و آگاه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha