جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عموم مردم شریف استان بویژه دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، طلاب و روحانیت، دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی ضد آمریکای سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، طی بیانیه ای از عموم مردم ولایت مدار  دعوت کرد تا در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه حضور گسترده و باشکوهی داشته باشند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یوم‌الله 13 آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، نشان دهنده هویت مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر سلطه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

روحیه مبارزه با آمریکا در طول تاریخ چهل ساله انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در تمامی توده های مردمی و‌ بویژه نسل جوان به عنوان باور قلبی و اعتقادی آنان همراه بوده است. آنچه که در حال حاضر اهمیت ویژه دارد و انتظار است در دانشگاه ها، مراکز اندیشه ورز و همچنین فضاهای عمومی مورد مسئله تبیین و تحلیلی رویارویی "انقلاب اسلامی" و "شیطان بزرگ- آمریکای جنایکار" در چهار دهه گذشته است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان از عموم مردم شریف استان بویژه دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، طلاب و روحانیت، معلمان و بازاریان فرهیخته و پرتلاش دعوت می کنم تا در مراسم راهپیمایی ضد آمریکای سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی

12 آبان ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ط
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha