پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱۳ ابان

حوزه/حوزه علمیه استان اصفهان، اساتید و طلاب ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر امریکا نمایش ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکاست، از مردم مومن و انقلابی به حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکزمدیریت حوزه علمیه اصفهان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، در بیاینه ای تصریح کردیوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا است.

در این بیانیه آمده  است: اکنون که سیاستهای دد منشانه ی آمریکای خیانتکار و متحدین منطقه ای او علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و دشمنی دیرینه خود را با ملت شهید پرور ایران با تمدید تحریم ها به اوج خود رسانده است.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: شایسته است در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور و انقلابی فریاد مقاومت و ایستادگی را در مقابل یزیدیان زمان سرداده و همگام و همزبان با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) حماسه ای دیگر بیافرینند.

حوزه علمیه اصفهان در ادامه این بیانیه آورده است: حوزه علمیه استان اصفهان، اساتید و طلاب ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر امریکا نمایش ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های امریکاست، از مردم مومن و انقلابی به حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان دعوت می کنند.

در ادامه با تاکید براینکه  13 آبانی که رئیس جمهور کنونی امریکا بر آن است تا با حربه ی تحریم های اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که طی گذشت چهار دهه از انقلاب در کوره های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، بیان شده است:  ملتی که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمانهای امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد.

ما حوزویان، اساتید و جامعه ی روحانیت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در این روز بزرگ، ضمن شرکت در این راهپیمایی عظیم مردمی، پایبندی خود را به اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی اعلام و پیمان می بندیم تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همواره حافظ و چشم بینای انقلاب اسلامی و روشن کننده ی راه برای ملت سربلند ایران باشیم و با حضور در صحنه های مبارزه، مشتی محکم بر دهان معاندین و خصوصا امریکای جنایتکار خواهیم زد.

 

مرکز مدیریت، اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha