جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد با تأکید بر گرامیداشت شایسته یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی نسبت به اهداف استکبار در جوامع اسلامی از وظایف روحانیان و حوزویان است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، بر زنده نگاه داشتن 13 آبان و نکوداشت شایسته این مناسبت تأکید کرد.

وی افزود: ما باید با زنده نگاه داشتن یوم‌الله 13 آبان، آرمان‌ها، سیاست‌ها، هدف‌ها و اثرات آن را بیان و تبیین کنیم تا جوانان و دانش‌آموزان امروز و مردم در مقابل تبلیغات رسانه‌ها عکس‌العمل خوبی نشان داده و نسبت به امور مختلف اعتقادی و ملی بی‌تفاوت نباشند.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: درواقع زنده نگاه داشتن این اثرات در جوانان امروز راه نفوذ دشمن را می‌بندد، ازاین‌رو همه مسئولان، متولیان و نخبگان باید در این زمینه حساس بوده و احساس مسئولیت داشته باشند.

وی افزود: استکبارستیزی پیام مهم و اصلی یوم‌الله 13 آبان است که درس برگرفته از محرم و مکتب امام حسین (ع) است و در سال 58 نیز جوانان با مبنای دشمن‌ستیزی لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان حاضر تبلیغات فراوانی برای بی‌تفاوت ساختن افراد نسبت به امور مختلف صورت می‌گیرد، لازم است ما ضمن دوری ازاین‌گونه بی‌تفاوتی‌ها، با بیان اثرات 13 آبان، آن اثرات را در جوانان و نوجوانان امروز زنده کنیم تا راه نفوذ دشمن را ببندیم.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خاطرنشان کرد: در این راستا رسالت طلاب، روحانیان و مبلغان با توجه به برخورداری از فرصت منابر و مجالس مختلف بسیار ویژه و حساس بوده و باید با درک این مسئولیت خطیر، در این زمینه روشنگری و آگاهی بخشی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha