سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شکست تحریم ها

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که به طور قطع سیاست های فعلی آمریکایی ها علیه ملت ایران شکست خواهد خورد، گفت: «مرگ بر آمریکا» محوری ترین و اصلی ترین شعار ملت بزرگ ایران است و امروز این شعار در حال تبدیل شدن به یک شعار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان بر ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در این راهپیمایی حماسی تأکید کرد.

وی با بیان این که امروز جوانان انقلابی ایران اسلامی پیشتاز مبارزه با استکبار جهانی هستند، افزود: جوانان انقلابی کشورمان در عرصه ها و صحنه های این انقلاب همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که آمریکا در چهار دهه اخیر همواره در پی توطئه و جنایت علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: این جنایت ها حتی در آستانه روز استکبار ستیزی نیز از سوی این کشور مستکبر ادامه دارد.

وی با بیان این که آمریکایی ها فکر می کنند با فشارهای اقتصادی به ملت ایران می توانند مانع از تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شوند، خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلابی کشورمان پرچم دار مقابله با استکبار جهانی هستند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که آمریکای جنایتکار هیچ گاه دست از توطئه علیه ملت ایران برنخواهد داشت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانعی بزرگ برای تحقق سیاست های استکبار آمریکایی ها در جهان و منطقه است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که «مرگ بر آمریکا» محوری ترین و اصلی ترین شعار ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز این شعار در حال تبدیل شدن به یک شعار جهانی است.

وی با اشاره به این که در سال های اخیر شاهد افول قدرت آمریکایی ها در سراسر جهان بودیم، تصریح کرد: همه برنامه ها و نقشه های این کشور مستکبر در منطقه با تلاش ها و مدیریت جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که به طور قطع و یقین سیاست های فعلی آمریکایی ها نیز بر علیه ملت ایران شکست خواهند خورد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همبستگی خواهند توانست از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور کنند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که آمریکایی ها در چند ماه اخیر تنها به دنبال جنگ روانی علیه کشورمان بوده اند، افزود: آنها به خوبی می دانند تحریم های اقتصادی علیه ایران نمی تواند تأثیر جدی داشته باشد.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه یک ظرفیت مناسبی برای خنثی سازی توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جوانان انقلابی کشورمان با حضور در این راهپیمایی دشمن شکن به همه یاوه گویی های آمریکایی ها پاسخ خواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha