شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ذانشگاه حراره در زیمباوه

حوزه/ دپارتمان مطالعات ادیان و فلسفۀ دانشگاه زیمبابوه، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کنفرانسی بین المللی یک روزه برای بزرگداشت روز جهانی زن و روز مادردر حراره برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه دپارتمان مطالعات ادیان و فلسفۀ دانشگاه زیمبابوه، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کنفرانسی بین المللی یک روزه برای بزرگداشت روز جهانی زن و روز مادردر حراره برگزار می کند.
 

تاریخ برگزاری کنفرانس: اوّل مارس 2019 م

مکان: دانشگاه زیمبابوه

موضوع: جایگاه و نقش زن در مسیحیّت، اسلام و ادیان بومی آفریقا

این کنفرانس یک روزه، در گرامیداشت روز جهانی زن در هشتم مارس و روز مادر در تقویم ایران در 26 فوریه و با همکاری دانشگاه زیمبابوه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حراره برگزار خواهد شد. این کنفرانس تلاش می کند نقش، جایگاه و حقوق زنان را در مسیحیت، اسلام و ادیان بومی آفریقا بررسی کند. بر این اساس، رویکرد کنفرانس، بین الادیانی خواهد بود. در این کنفرانس، اندیشمندان و رهبران دینی، اساتید دانشگاه و دانشجویان، نمایندگان گروه های مدنی و سیاست گذاران حضور خواهند یافت.

موضوعات پیشنهادی برای مقالات:

دین، زنان و رهبری

دین، زنان و کارآفرینی

دین، زنان و فرهنگ

دین، زنان و اقتصاد

دین، زنان و جامعه

دین، زنان و رسانه

دین، زنان و حوزۀ سلامت

زنان و مرجعیّت دینی

دین، زنان و آموزش

دین، زنان و سیاست

دین و حقوق زنان

احکام دین دربارۀ زنان

دین، زنان و مسألۀ جنسیّت

دین و نقش زن به عنوان همسر

دین و نقش زن به عنوان مادر

دین و بانوان اسوه

در اطلاعیه فراخوان مقالات این دانشگاه آمده است: لطفاً چکیدۀ مقالات خود را حدّاکثر در 300 کلمه، تا 15 دسامبر 2018 م (24 آذر 1397) به mka830@yahoo.com  یا نشانی ishegusha@gmail.com  ایمیل کنید.

به تمام مقالات پذیرفته شده (صرفنظر از حضور یا عدم حضور در کنفرانس)، گواهی پذیرش داده خواهد شد. مقالات پذیرفته شده توسّط ناشری معتبر، در قالب کتاب منتشر خواهد شد. ضمناً کسانی که مقالاتشان پذیرفته می شود، امّا امکان حضور در کنفرانس را ندارند، می توانند ارائۀ خود را به صورت تصویری، ضبط و برای پخش در کنفرانس ارسال کنند.

تاریخ های مهم:

ارسال چکیده: 15 دسامبر 2018 م (24 آذر 1397)

ارسال اصل مقاله: 10 فوریه 2019 م (21 بهمن 1397)

تاریخ برگزاری کنفرانس: اوّل مارس 2019 م (10 اسفند 1397).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha