پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم

حوزه/ راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان با شعار محوری «هیهات منا الذله» و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا»، پرشورتر از سال های قبل، در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی با فریاد رسای «هیهات منا الذله» و«مرگ بر آمریکا» است.

ملت انقلابی سراسر ایران اسلامی، امروز یک شنبه 13 آبان، با حضور عاشورایی، حماسی و  انقلابی خود در راهپیمایی روز ملی مبـارزه با استکبار جـهانی، با سردادن شعارهای همیشگی خـود یعنـی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، فریاد رسای «هیهات منا الذله» حسـینی را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان رساندند.

این مراسم در تهران با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا واقـع درخیـابـان آیـت الله طـالـقانـی، تـقاطـع خـیابان شـهیـد مفتـح آغاز شده و شرکت کنندگان با شعارهای «مـرگ بـر آمریـکا»، «مـرگ بـر انگلیـس»، «مـرگ براسـرائیل»، «مرگ بر استکبار»، « هیـهـات منـا الـذلـه» و ... انزجار و تنفر خود را از اعمال جنایتکارانه آمریکا اعلام کردند.

سخنرانی سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از  سخنان خود خطاب به رئیس جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن، زیرا هنوز ناله‌های پر از وحشت نظامیان آمریکایی در طبس شنیدنی است، هنوز ناله‌هایی از سر ترس ملوانان شما و دوستان انگلیسی‌تان در آب‌های خلیج‌فارس شنیدنی است و خود بهتر می‌دانید که روزانه چه تعداد از کهنه سربازان شما در جامعه آمریکا دست به خودکشی می‌زنند. از افسردگی و وحشتی که در جبهه‌های جنگ به آنها دست داده است. پس ما را تهدید نظامی نکنید و از تهدید نظامی نترسانید

به گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از 4 هزار عکاس، تصویر بردار و خبرنگار در کل کشور مراسم یوم الله 13 آبان را پوشش دادند، همچنین 120 خبرنگار و عکاس خارجی و 600 خبرنگار و تصویر بردار داخلی مراسم تهران را انعکاس داده و فریاد «هیهات منا الذله» و اعلام انزجار ملت انقلابی ایران از دنیای استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار را به گوش جهانیان رسانند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha