پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افول آمریکا

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها بدانند که اقدامات نفرت برانگیز آنها در کشورمان به نتیجه نخواهد رسید، بیان داشت: این ملت با وحدت و همبستگی از این شرایط به وجود آمده نیز به سلامت عبور خواهند کرد.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با تجلیل از حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و دانشجویان انقلابی، این حضور را نشان از بصیرت و هوشیاری بالای ملت ایران دانست.

وی با بیان این که جوانان انقلابی کشورمان با حضور حماسی خود در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های آمریکایی ها دادند، افزود: این مردم همیشه در صحنه و انقلابی ثابت کردند که در دفاع از انقلاب هیچ گاه سر پای نمی شناسند.

حجت الاسلام زارع با تأکید براین که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان دفاع از انقلاب و آرمان های نظام را یک تکلیف برای خود می دانند، خاطرنشان کرد: این مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: حضور امروز اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ثابت کرد که مردم عزیز کشورمان پایبند به ارزش های انقلاب هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور این مردم در چنین شرایط سخت اقتصادی پیام های بسیاری برای دشمنان به ویژه آمریکایی ها دارد، خاطرنشان کرد: این مردم ثابت کردند که علیرغم همه فشارها و مشکلات اقتصادی، اما هیچ گاه پشت انقلاب و نظام را خالی نخواهند کرد.

حجت الاسلام زارع با بیان این که ملت ایران هر دستی که بر علیه این انقلاب و نظام اسلامی دراز شود قطع خواهد کرد، بیان داشت: مردم کشورمان در عین این که نقدهایی نیز به مسؤولان کشور دارند اما عاشق انقلاب و نظام هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سیزدهم آبان ماه تجلی تفکر استکبار ستیزی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام است، تصریح کرد: این ملت تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع و حراست خواهند کرد و اجازه نمی دهند توطئه آمریکایی در این کشور به نتیجه برسد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها بدانند که اقدامات نفرت برانگیز آنها در کشورمان به نتیجه نخواهد رسید، بیان داشت: این ملت با وحدت و همبستگی از این شرایط به وجود آمده نیز به سلامت عبور خواهند کرد.

حجت الاسلام زارع با تأکید براین که ملت ایران امروز رساتر از هر زمان دیگری شعار «مرگ بر آمریکا» را سر دادند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و برای مقابله با این کشور مستکبر و زورگو از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha