پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ حجت‌الاسلام آرامی با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان است، گفت: آمریکا دشمن قسم‌خورده ایران و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»» از گرمسار، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی 13 آبان ماه گرمسار، با بیان اینکه تبیین و تشریح تاریخچه روز ۱۳ آبان برای نسل جدید این انقلاب باید در اولویت نخست مسئولان فرهنگی نظام قرار گیرد، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل(ره)، شهادت بیش از ۵۶ دانش‌آموز و تبعید امام خمینی(ره) در زمره وقایع تاریخی این روز هستند که باید نسل جوان با آن‌ها آشنا شود.

امام جمعه گرمسار بابیان اینکه آمریکا دشمن قسم‌خورده ایران و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که این انقلاب پابرجا است دشمنی آمریکا با ایران خاتمه نخواهد یافت زیرا بصیرت افزایی و هوشیاری جوانان و نوجوانان در برابر توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص آمریکا ضرورت دارد.

وی بابیان اینکه جهان استکبار و در رأس آن آمریکا با راه‌اندازی جنگ روانی و اقتصادی درصدد از بین بردن افکار و عقاید انقلابی و اسلامی ملت ایران است، افزود: استکبار از این حربه برای راه نفوذ و نابودی انقلاب استفاده می‌کند لیکن امروز کودکان و نوجوانان نسل جدید با حضور درصحنه‌های انقلابی و اسلامی مشتی کوبنده بر دهان دشمنان می‌زنند.

حجت‌الاسلام آرامی خاطرنشان کرد: ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی در برهه فعلی، از دیگر توطئه‌های دشمنان خبیث این مرزوبوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha