جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی بوشهر

حوزه/ استان بوشهر امروز و همزمان با سراسر کشور صحنه انزجار مردم استکبارستیز آن در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، استان بوشهر امروز و همزمان با سراسر کشور صحنه انزجار مردم استکبارستیز آن در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بود.

مردم این استان در 37 شهر با حضوری گسترده در این راهپیمایی خشم و نفرت خود را از طاغوتیان زمان و استکبار جهانی نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که عاشق مبارزه با استکبار جهانی اند.

در بوشهر این راهپیمایی از صبح امروز از میدان قدس آغاز شد و راهپیمایان این مسیر را تا میدان رئیسعلی دلواری پیمودند. حضور مسئولان لشکری و کشوری در بین راهپیمایان از نکات بارز این راهپیمایی حماسی بود.

همچنین از دیگر صحنه جالب توجه حضور نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بود که با در دست دشتن دست نوشته های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» آمده بودند تا بگویند ما نسل سوم و چهارمی ها رویش های تازه انقلابیم.

سردار علی رزمجو در این راهپیمایی با گرامیداشت روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی، اظهار داشت: در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی این انقلاب همواره با تهدیداتی از سوی دشمن مواجه بوده است ما از طرفی شاهد حماسه آفرینی های این ملت غیور در مواجه با این تهدیدات بوده ایم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شکستن ابهت پوشالی قدرت دشمنان و در راس آن آمریکا را یکی از دستاوردهای بزرگ این انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: امروز 13 آبان، مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را به قاره های جهان صادر نموده اند.

در این مراسم باشکوه پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان خشم و نفرت مردم بوشهر در آتش سوخت.

 همچنین در پایان این راهپیمایی قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha