چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه مهریز

حوزه / حجت الاسلام محی الدینی با تقدیر از اینکه شهرستان مهریز با عنوان میزبان چهارمین اجلاس اقامه نماز استان انتخاب شده است، گفت: در برگزاری اجلاس اقامه نماز باید از هر گونه تشریفات دوری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز در جلسه برنامه ریزی اجلاس اقامه نماز این شهرستان ضمن قدردانی و تشکر از اینکه شهرستان مهریز با عنوان میزبان چهارمین اجلاس اقامه نماز استان انتخاب شده است گفت: در برگزاری اجلاس اقامه نماز باید از هر گونه تشریفات دوری کرد.

وی با اشاره به هدف ستاد اقامه نماز عنوان کرد: ترویج اقامه نماز و زنده نگه داشتن شعار آن در جامعه است زیرا امروزه دشمنان انقلاب و اسلام توطئه ها و سرگرمی های نامناسبی را برای جوانان فراهم آورند تا آنها از ارزش ها دور شوند.

حجت الاسلام محی الدینی با بیان اینکه باید اقامه نماز را از امام حسین (ع) الگو بگیریم افزود: ایشان در آن زمان حساس از اقامه نماز دست نکشیدند و در زمان جنگ نماز خود را خواندند.

امام جمعه شهرستان مهریز شرایط امروزه را بسیار حساس ارزیابی و خاطر نشان کرد: دشمنان طی این سالها توطئه های شوم بسیاری را برای دور کردن اعتقادات دینی و ارزش ها از جوانان به کار بستند و اگر در این زمانه نسبت به آن بی توجه باشیم، ضربه های بسیار سنگینی متحمل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم چهارمین اجلاس اقامه نماز که در شهرستان مهریز برگزار می شود، به بهترین شکل ممکن اجرا و مورد رضایت خدای متعال قرار گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha