چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع بانوان - زنان

حوزه/سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) حرم مطهر رضوی میزبان اجتماع ۵ هزار نفری «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: در دومین اجتماع عظیم «زنان فاطمی، سوگواران رضوی» که مبتنی بر الگوی رفتاری حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت، ولایت و رهبری است، بانوان مؤمن انقلابی مشهد مقدس در روز پنجشنبه 17 آبان ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) در رواق حضرت زهرا(ع) حرم مطهر گردهم می‌آیند.

وی تجدید عهد و پیمان بانوان زائر و مجاور با حضرت رضا(ع)، در راستای دفاع از حریم ولایت و امامت و ترویج معارف رضوی را از جمله اهداف برگزاری این اجتماع عظیم ذکر کرد و افزود: در این اجتماع جمع کثیری از بانوان خدمتگزار آستان مقدس رضوی، همسران و مادران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، مسئولان و مخاطبان هیئات و جلسات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی حضور دارند.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: این برنامه با همکاری مرکز امور بانوان و خانواده، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با شعار «همراه با امام در برابر دشمنان» از ساعت 9 صبح در حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha