جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعارهای اهانت آمیز بر دیوار مسجد ساندرلند در انگلستان

حوزه/ افراد ناشناس در ساندرلند انگلستان، اقدام به نوشتن شعارهای اهانت آمیز بر روی دیوار بیرونی مسجد این شهر کرده و شیشه های این مرکز اسلامی را نیز شکستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sunderlandecho، مهاجمان ناشناس در شهر ساندرلند واقع در ناحیه شمال شرقی انگلستان اقدام به نوشتن شعارهای موهن و تهدید آمیز بر روی پیکر بیرونی یک مسجد و شکستن شیشه های مرکز اسلامی کردند.

گفتنی است در این حمله نژادپرستانه و اسلام هراسانه که هفته گذشته علیه مسجد مسلمانان به وقوع پیوست، شعارهای متعدد اهانت آمیزی در قبال اسلام و مسلمانان با استفادها از اسپری رنگ بر روی در و دیوار مسجد نوشته شد.

سخنگوی پلیس امروز تایید کرد که تحقیق برای پیدا کردن عاملان این خرابکاری آغازشده  و اینکه با این اقدام خرابکارانه به عنوان یک جرم نفرت محور برخورد خواهد شد.

 نورث آمریا سخنگوی اداره پلیس همچنین ضمن اینکه از مردم خواست هرگونه اطلاعاتی را در این زمینه گزارش کنند، گفت:  پیگیر گزارش شعارنویسی های اهانت آمیز نوشته شده در مسجد ساندرز که روز دوشنبه 5 نوامبر اتفاق افتاده اند هستیم و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha