جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان به خوبی می داند که نقطه قدرت و اقتدار نظام و نیز وحدت در جمهوری اسلامی وجود حوزه های علمیه، علما و روحانیون هستند، لذا با استفاده از رسانه های بی شمار خود به دنبال برهم زدن این «هارمونی وحدت» در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، پیش از ظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول، اظهار داشت: امروز هجمه های زیادی علیه دین اسلام، روحانیت و حوزه های علمیه از سوی دشمنان با اهداف مشخص صورت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمنان در سال های اخیر جنگ و تقابل خود با جهان اسلام به ویژه با جمهوری اسلامی را وارد فاز جدیدی کرده اند، که این را باید معلول اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست.

این استاد حوزوی با اشاره به جنگ روانی و ناتوی فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب، گفت: صدها کانال تلگرامی، شبکه ماهواره ای و... به صورت شبانه روز به دنبال تخریب نظام، تحریک مردم و... علیه نظام اسلامی هستند که بی شک ریشه و گردانندگان این شبکه ها و کانال ها معاندان نظام، رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا، آل سعود و... می باشند.

وی با تاکید بر اینکه وجود جمهوری اسلامی، نفوذ کشورهای زورگو و زیاده خواه مانند آمریکا در منطقه را محدود کرده، گفت: امروز با وجود جمهوری اسلامی غارت کشورهای اسلامی و برنامه ریزی های شیطانی و... توسط ابرقدرتها در خاورمیانه با چالش روبرو شده است که نمونه بارز آن شکست داعش بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه داعش فرزند نامشروع و ناخلف استکبار و صهیونیسم بود، گفت: جریان داعش با حمایت های مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی دشمنان قوت گرفت و در مدت زمان کوتاهی بخش اعظمی از خاورمیانه را درگیر خود کرد، ولی تشکیل جبهه مقاومت با رهبری جمهوری اسلامی این هیمنه را درهم شکست و داعشیون که نایبان جریان های تکفیری ـ صهیونیستی بودند به یکباره از اریکه قدرت به پایین کشیده شدند و طومار آنان در هم پیچیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه نباید پایان داعش را پایان قائله های تفرقه افکنانه در منطقه بدانیم، اظهار داشت: وقتی که پروژه داعش به بن رسید، بی شک در آینده ای نزدیک توطئه و دسیسه دیگری علیه جهان اسلام طراحی خواهد شد و این امر بعیدی نیست.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب حساسیت زیادی نسبت به حوزه علمیه دارند، گفت: دشمنان به خوبی می داند که نقطه قدرت و اقتدار نظام و نیز وحدت در جمهوری اسلامی وجود حوزه های علمیه، علما و روحانیون هستند، لذا با استفاده از رسانه های بی شمار خود به دنبال برهم زدن این هارمونی وحدت در کشور هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های این روزهای دشمنان، القای ناامیدی و یاس در جامعه است، لذا باید در مقابل ورود این تفکرات مخرّب، جبهه فرهنگی در کشور ایجاد شود که بی شک سربازان این جبهه فرهنگی روحانیون و طلاب خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha